[Proforma] Tabblad 'Explorer' reageert niet na aanmaken van proforma

 

Wat?

We onderzoeken momenteel een verband tussen problemen in de proforma en het vastlopen van het tabblad 'Explorer'.

Enkele klanten kunnen na het doen van een proformaberekening, het tabblad 'Explorer' niet meer benaderen. Dit probleem speelt wanneer bij het maken van een proforma op de '+' gedrukt.

Wie?

Dit geldt voor alle klanten die die proforma aanmaken door op het + teken te klikken.

Impact?

Medium, de functionaliteit wordt veel gebruik echter is er een eenvoudige workaround beschikbaar.

Workaround?

Door bij het aanmaken van de proforma niet op de '+' te drukken maar eerst op meer en daarna de proforma aan te maken, gaat het goed.

Heb je toch een proforma aangemaakt door op de '+' te drukken en reageert het tabblad 'explorer' hierdoor niet meer dan zal je een bedrijf moeten laden via de workflow. Hierna zal dit weer werken.

 

 

Update 05-09:

We beschouwen dit probleem als opgelost. Recente meldingen zijn verholpen door het legen van de 'User State':

Clear User State / Gebruikerstatus verversen

 

 

Volgen

Opmerkingen

  • Avatar
    Sanne Muijs-van den Bosch

    Het probleem met Explorer is er nog steeds, evenals de performance problemen..

Mogelijk gemaakt door Zendesk