Kindplanner

Over de integratie

Met de koppeling hebben kinderopvangorganisaties een geautomatiseerde gegevenskoppeling tussen Nmbrs® en KindPlanner Personeel. Personeelsgegevens worden opgehaald in Nmbrs®, waarna de gewerkte uren in KindPlanner Personeel direct verstuurd kunnen worden naar Nmbrs®, zonder dat je hierbij handmatige handelingen hoeft te verrichten. Daarnaast kan de medewerker in de Medewerker App (onderdeel van KindPlanner Personeel) de salarisstrook en jaaropgave opvragen.

Hoe te gebruiken

Om deze integratie te realiseren is het in Nmbrs® alleen nodig om een gebruiker met een API token aan te maken; ook kan een token aan een bestaande gebruiker worden toegevoegd. Zie voor het aanmaken van een token:

Zie voor het toevoegen van een token aan een bestaande gebruiker:

Over Kindplanner

KindPlanner is een softwarebedrijf dat slimme oplossingen voor de kinderopvang realiseert. Vanuit
de visie dat de bedrijfsvoering zo optimaal mogelijk moet worden ingericht is het systeem ontwikkeld
en zorgt voor snelle administratieve afhandeling van de processen rondom o.a. inschrijving,
plaatsing, facturatie en communicatie. Kantoor, groepen en ouders communiceren digitaal met
elkaar. KindPlanner Personeel zorgt ervoor dat de ratio’s real-time inzichtelijk zijn; zo weet u op
ieder moment of u het juiste aantal medewerkers heeft ingezet.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk