MKBplusdiensten

Over de integratie

De integratie maakt het mogelijk om werkgever– en werknemer gegevens vanuit Nmbrs® te uit te wisselen met het MKBplusportaal. Hiervoor dient u een account te hebben bij het MKBplusportaal. De ziekmelding wordt vanuit het MKBplusportaal gesynchroniseerd met Nmbrs®.Tevens is het mogelijk om vanuit het MKBplusportaal als accountant, salarisverwerker, boekhouder, administratiekantoor of werkgever, via een beveiligde verbinding zonder inloggen, Nmbrs® te openen.

Voor de synchronisatie tussen het MKBplusportaal en Nmbrs®, is er een werkgever ID, e-mail adres en locatie URL nodig vanuit Nmbrs®.Om toegang vanuit het MKBplusportaal naar Nmbrs® te krijgen, maken we gebruik van een API token, welke in Nmbrs® gegenereerd wordt.

Deze integratie is gerealiseerd door en volledig in beheer van MKBplusportaal.

Hoe te gebruiken

Om deze integratie te realiseren is het in Nmbrs® alleen nodig om een gebruiker met een API token aan te maken; ook kan een token aan een bestaande gebruiker worden toegevoegd. Zie voor het aanmaken van een token:

Zie voor het toevoegen van een token aan een bestaande gebruiker:

Over MKBplusportaal

Met MKBplusportaal heeft u een volledig personeelsadministratie systeem online tot uw beschikking. De werkgever heeft één applicatie voor zijn personele gegevens, arbodienstverlening, salarisadministratie, digitaal personeelsdossier en zijn werkgeversverzekeringen waaronder de verzuim- en WGA verzekering. Van iedere personele wijziging in het platform, wordt iedere aangesloten partij op de hoogte gebracht middels XML berichten, mutaties in bestanden of een e-mail bericht.

Het platform beschikt over verschillende rollen voor arbodiensten en verzuimmanagers. Het verzuimprotocol is zowel geschikt voor Poortwachter als voor het volgen van WGA. Ook is er een eigen regie model mogelijk, als de werkgever de eerste weken van het verzuim zelf wil volgen.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk