[Verzuim] Fout bij versturen XML verzuimmeldingen naar ArboNed (Opgelost 20-09-2017)

UPDATE:

Na contact met ArboNed hebben ze ons laten weten dat dit probleem is opgelost. De verzuimmeldingen worden weer doorgeschoten naar ArboNed, controleer voor de zekerheid de XML verzuimmeldingen op debiteurniveau.

 

Wat?
Wanneer een nieuwe verzuimmelding wordt aangemaakt kan de volgende foutmelding getoond worden:
- The remote server returned an unexpected response: (502) Server is not accepting new requests at this time.

 

Ook de verzuimmelding voor het einde kan een foutmelding geven:

We hebben dit onderzocht en het lijkt erop dat de fout vanuit de kant van ArboNed komt.

Wie?
Dit kan optreden bij alle bedrijven met een verzuimkoppeling met de Arbodienst: ArboNed.

Impact?
Hoog. We hebben contact gezocht met ArboNed om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Workaround?
De XML verzuimmelding downloaden en handmatig inlezen in het portaal van ArboNed.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk