[API] Problemen of foutmeldingen bij uitvoeren API calls

Wat? 

Momenteel ondervinden wij problemen binnen de Nmbrs® API. Het lijkt hier een generieke storing te zijn, welke vele API calls betreft. 

Hierdoor kunnen er verschillende foutmeldingen terugkomen bij het uitvoeren van een call.

Een voorbeeld van een foutmelding zou kunnen zijn: 

Server was unable to process request. ---> 9999: Unkown

Wie? 

Alle gebruikers van de Nmbrs® API. 

Impact?

Hoog. Wij werken hard aan een oplossing. 

Workaround?

Helaas is er geen workaround voor dit probleem. Wij werken hard aan een oplossing en zullen communiceren middels dit bekend probleem.

Volgen

Opmerkingen

  • Avatar
    Mark van de Haar

    Wat is de laatste status?

     

    UPDATE (ik kan geen 2e opmerking plaatsen)

    Graag ontvang ik tijdig een update of dit om 5 uur wel of niet opgelost wordt, zodat ik de koppeling met Nmbrs tijdelijk uit moet zetten of niet en dat ik de klanten kan informeren over de actuele stand van zaken, dit heeft serieuze impact!

    Bewerkt door Mark van de Haar
  • Avatar
    Ingmar Lodewijk

    Deze kwestie is momenteel nog in onderzoek

  • Avatar
    Jeroen Geerbex

    Er is helaas nog geen oplossing gevonden voor dit probleem. Als workarround lijkt api-v2.nmbrs.nl stabieler te zijn. Dit is echter nog niet de defnitieve oplossing.

  • Avatar
    Jeroen Geerbex

    Gisteravond is er een tijdelijke oplossing geplaatst. En vanacht heeft de API stabiel gedraaid. Wij blijven verder onderzoeken naar een definitieve oplossing. Excuses voor het ongemak. Maar alles integraties zouden nu weer naar behoren moeten draaien. Ondervind je toch nog problemen, dan horen wij dat graag.

Mogelijk gemaakt door Zendesk