Nmbrs Support in januari/februari 2017

De eerste maanden van het nieuwe jaar is voor iedereen een drukke periode, zowel voor jullie als voor Nmbrs. We hebben allemaal te maken met een piek in de drukte. Dit houdt ook in dat het soms langer kan duren voordat je Nmbrs Support te pakken krijgt, of een reactie op je vraag krijgt. Vervelend, zeker in deze drukke tijden! Hierbij wat tips om dit proces te versnellen:

 

1. Een beller is niet altijd sneller

Uiteraard is het sneller of gezelliger om even te bellen, maar we kunnen je het beste helpen als je een ticket instuurt. Om jouw vraag te beantwoorden, moeten we zien wat jij ziet. Een printscreen is hierbij een goed hulpmiddel. Dan kunnen we gelijk beoordelen wie jou het beste kan helpen. 

 

2. Help jezelf!

Wij hebben een uitgebreide Kennisbank, waarin we artikelen hebben geschreven om je te helpen met de applicatie te werken. Meer dan de helft van de vragen die aan Support worden gesteld, worden in deze Kennisbank beantwoord. Je vindt hier onder andere:

Abonneer je ook op onze sectie Bekende Problemen, dan ben je direct op de hoogte als er iets aan de hand is in de applicatie.

 

3. Richt je vraag aan de juiste persoon

Nmbrs Support helpt je met technische ondersteuning hoe met de applicatie te werken. We kunnen je vertellen wat je met de applicatie kunt doen, maar we adviseren je niet over instellingen, inrichtingsvragen of salarisspecifieke vragen. Hiervoor kun je het beste een payroll expert raadplegen.

Mis je iets in Nmbrs, of heb je een idee over hoe deze te verbeteren? Richt je vraag dan aan het Product Team. Via de Wensenlijst kun je een idee indienen.

 

4. Geef ons alle informatie zodat we direct voor je aan de slag kunnen

We kunnen jou pas helpen als we alle noodzakelijke informatie hebben. Ook al lijkt een vraag een algemene vraag, we willen alsnog even kijken hoe het eruit ziet. Stuur daarom altijd het volgende mee:

- In welke Nmbrs omgeving je werkt (xxx.nmbrs.nl)
- Bij welk bedrijf of debiteur je dit ziet (minstens 1, maar als je er meer hebt is dat ook goed)
- Om welke medewerker(s) dit gaat
- Welke periode of run het betreft

Heb je een vraag over de mobile app? Laat ons dan altijd weten of je de Android of iOS versie gebruikt.

Stuur altijd een printscreen of een bijlage mee. 

Printscreen Bijlage
Errors Loonstroken
Foutmeldingen Berekeningen
Instellingen  
Missende dashlets of features  
Fouten in de mobiele app  

 

5. Soms is geduld een schone zaak

We zien alle binnenkomende tickets direct, en zien ook welke prioriteit hier aan hangt. Uiteraard pakken we vragen met de hoogste prioriteit het eerste op: we willen immers dat je je klanten kunt verlonen. De overige vragen, die niet direct de verloning raken, hebben een lagere prioriteit, maar wordt alsnog uiterlijk een werkdag na het indienen van je vraag beoordeeld. 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk