Joboti

Over de integratie

Chat is niet meer te weg te denken, mede vanwege de user-interface: jong en oud is bekend met het gebruik en stuurt meerdere chatberichten per dag.

Joboti levert een HR chatbot voor medewerkers van uw bedrijf. Medewerkers stellen regelmatig vragen over salaris, verlof en bijvoorbeeld declaraties of ziektemeldingen. Nu worden die aanvragen of via de telefoon, e-mail of een ticketsysteem verwerkt. Vaak duurt het meerdere dagen voordat een HR collega de vraag kan oppakken en beantwoorden. Met een chatbot, kan het merendeel van de HR vragen direct beantwoord worden. En door onze slimme koppeling met Nmbrs kan bijvoorbeeld een ziekmelding meteen verwerkt worden. Onze chatbot kan geactiveerd worden op het intranet of via een chatapplicatie zoals Skype / Teams of Slack.

Bespaar tijd door de chatbot alle veel gestelde vragen te laten beantwoorden. Zowel vragen met informatie uit Numbrs,  als statische vragen uit een kennisbank, worden ondersteund. Als de chatbot het antwoord niet weet kan een echte medewerker het gesprek (real-time) overnemen of de vraag op een later moment beantwoorden.

Voorbeeld van HR vragen die medewerkers de chatbot kunnen stellen:

  • Waar kan ik mijn verlofsaldo terug zien?
  • Bouw ik vakantie op als ik ziek ben?
  • Wat is mijn verlofsaldo
  • Wat is mijn salaris?
  • hoe moet ik verlof intrekken?

Alle vragen die medewerkers aan onze chatbot stelt, worden we via een overzichtelijke Analytics omgeving gepresenteerd. Die informatie kan gebruikt worden om de HR dienstverlening verder te optimaliseren.

NMBRS-1.gif

Hoe te gebruiken

Om deze integratie te realiseren is het in Nmbrs® alleen nodig om een gebruiker met een API token aan te maken; ook kan een token aan een bestaande gebruiker worden toegevoegd. Zie voor het aanmaken van een token:

Zie voor het toevoegen van een token aan een bestaande gebruiker:

Over Joboti

Joboti heeft een virtuele HR assistent ontwikkeld die eenvoudig via bestaande chatkanalen kan
communiceren met medewerkers. De modules worden plug-and- play aangeboden als een Bot-as- a-
Service model. De assistent is eenvoudig te integreren via de eigen website, intranet of via
kanalen als Skype for Business, Teams of Slack. Alle techniek wordt geleverd via beveiligde
datacenters. Joboti is een in Amsterdam gevestigde startup en in 2016 opgericht. Joboti groeit snel en bestaat momenteel uit zes medewerkers.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk