Het is mogelijk om meerdere administratiekantoren in één accountantsomgeving te verlonen, waar moet je op letten als je dit als accountant wilt inrichten? Nmbrs® is niet specifiek gebouwd voor het verlonen van administratiekantoren onder een accountant, maar het is mogelijk als er met onderstaande zaken rekening wordt gehouden.
- De accountant is nog steeds verantwoordelijk voor het contact met Support, de onderliggende kantoren kunnen niet rechtstreeks contact hebben met onze Support afdeling.
- Geef elk administratiekantoor een eigen, duidelijke tag. Koppel deze tag aan alle debiteuren die bij het administratiekantoor horen, en geef de klant (administratiekantoor) toegang met een template en deze tag. Per administratiekantoor maak je GEEN eigen debiteur met daaronder alle bedrijven, maar richt je deze net als andere klanten in, per bedrijf een debiteur. Via de tags maak je het onderscheid tussen verschillende administratiekantoren.
- Welke rechten geef je de klant? De accountant blijft verantwoordelijk voor de inrichting op het hoogste niveau, maar je kunt ook zover gaan dat de klant (administratiekantoor) zelf bepaalde instellingen op het hoogste niveau kan aanpassen.
- Het is niet mogelijk de facturatiemodule van Nmbrs te gebruiken om administratiekantoren te factureren. Dit zal via een andere applicatie moeten gebeuren, of handmatig via de run-teller.
- Het thema van de omgeving kan maar op één manier worden ingericht, het logo en kleur kan niet voor elk administratiekantoor apart ingericht worden.
Opmerkingen