Stoppen met Nmbrs

Nmbrs hanteert een opzegtermijn van één maand. Als je je abonnement wilt stopzetten, dan kun je hiervoor contact opnemen met de sales afdeling via sales@nmbrs.nl. Je ontvangt dan een email ter bevestiging van de beëindiging van het abonnement. Ook nadat de facturatie voltooid is ontvang je een bericht. 

Toegang

Op het moment dat een abonnement is beëindigd heeft alleen de accounteigenaar nog toegang tot de omgeving. De accounteigenaar kan alle gegevens nog inzien, maar kan geen mutaties (correcties) en exports meer uitvoeren, het zijn "slechts" kijk rechten. Alle andere gebruikers hebben geen toegang meer tot de omgeving.

De gegevens zullen zeven jaar bewaard blijven na opzegging van het abonnement. De accountant houdt gedurende deze tijd de mogelijkheid om de salarisdocumenten te downloaden

Mocht je weer (volledig) toegang willen hebben tot de omgeving, dan zal er een "nieuw" abonnement moeten worden afgesloten, dit kan per maand. Mocht je dit inderdaad willen, dan kan er contact opgenomen worden met onze sales afdeling. 

Let op: We raden aan om een global export te doen voordat je het abonnement beëindigt. Hiervoor kan je het volgende artikel raadplegen: Global Export

 

 

 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk