[Salarisdocumenten] Bestand blijft genereren bij downloaden alle loonstroken (opgelost 06-06-2017)

Wat?
Het kan gebeuren dat het downloaden van alle loonstroken (via Salarisdocumenten => Loonstroken => knop "Download alle") niet lukt. De tekst "Bestand genereren" verschijnt:

Wie?
Dit kan afspelen in elke omgeving.

Impact?
Hoog. Wij werken hard aan een oplossing. Gelukkig is er een workaround voor dit probleem. 

Workaround?
De loonstrook kan individueel bekeken worden. 

Volgen

Opmerkingen

  • Avatar
    Murat TAG

    Gelieve om bovenstaande probleem ondertussen een keer te verhelpen. bij grotere bedrijven is het niet te achterhalen wanneer de salarisstroken gegenereerd zijn en blijf je dus onnodig klikken.

  • Avatar
    Pauline Tuymelaar

    Vandaag speelt dit ook weer bij TravelBird, erg vervelend ivm de eerste controlles. Vanwege aanpassing pensioenfonds TWK afgeroepen en dus weer veel lege stroken. Wanneer wordt dit probleem nu echt opgelost?

  • Avatar
    Samir Limam

    Dit is absoluut heel vervelend. Zeker in de drukke periode als er veel verloningen snel verwerkt dienen te worden frustreert deze bug heel erg. Graag dit op korte termijn oplossen!

  • Avatar
    Carine Wittingen

    Wat is hier de status van? Vandaag speelt het bij 1 van onze klanten. Graag een reactie/oplossing.

  • Avatar
    Désirée Jongejan

    Dit speelt bij ons voor alle klanten. Zeer irritant!

  • Avatar
    Lienke van Eerden

    Ook hier is dit vandaag weer een probleem. Graag een oplossing.

  • Avatar
    Rowen Kottman

    Hier ook, voor de lunch moeten de stroken de deur uit.
    Oplossing graag.

  • Avatar
    Jasper Sinkeldam

    Dit probleem is in onderzoek, en jullie zullen op de hoogte worden gehouden met ontwikkelingen. Het is wel mogelijk om de loonstrook individueel te downloaden.

  • Avatar
    Jasper Sinkeldam

    Ik heb goed nieuws! Wij hebben dit probleem opgelost met de extra update van gisteren.

Mogelijk gemaakt door Zendesk