In-app support

Nmbrs verbetert constant haar dienstverlening. Vanaf vandaag is het mogelijk om hulp in de applicatie te krijgen wanneer je een van de volgende icoontjes ziet:
   AttentionWalkMe.PNG       mceclip0.png
Het is ook mogelijk om in Nmbrs® op de Kennisbank te zoeken. Klik hiervoor rechtsonder op het vraagteken om het menu te openen, en te zoeken.

Standaard staat de taal van deze hulpmiddelen ingesteld op Nederlands. Mocht je dit willen veranderen kun je in het menu een keuze maken op de volgende manier:

screenshot-walkmebusiness.nmbrs-dev05.com-2017-04-20-15-16-15__2_.png

 

Informatie specifiek voor gebruiker

Met deze tool is het mogelijk om onze klanten informatie heel specifiek aan te bieden. Zo kan het bijvoorbeeld op basis van service-level, user-template en nog een aantal andere instellingen direct (on-)zichtbaar gemaakt worden. 

De icoontjes kunnen we zodoende gebruiken om Bekende Problemen al in de applicatie kenbaar te maken en om hulp te bieden bij vragen die wij verwachten over een functionaliteit. 

 

 

 

 

 

Opmerkingen

  • Avatar
    Georgette Wever

    Kan numbers in de app niet openen. Vraagt om domeinnaam.
    Lees in play store meer problemen zijn.
    Hoe nu. Verder...