Nmbrs® HR update

Ongeveer 1,5 jaar geleden is Nmbrs® begonnen met het ontwikkelen van Nmbrs® Hr-inbox.

Deze applicatie is gericht op het ondersteunen van de HR professional bij haar dagelijkse werkzaamheden. In HR inbox is het mogelijk om de HR taken en cases bij te houden, HR workflows te creëren, documenten te genereren en data te verzamelen d.m.v. formulieren.

Het was een bewuste keuze om Hr-Inbox naast de bestaande Nmbrs® applicatie te ontwikkelen. Hierdoor waren wij in staat sneller te ontwikkelen, dagelijks updates uit te voeren en de tool samen met onze Beta gebruikers sneller te valideren. We zijn blij dat onze eerste gebruikers erg enthousiast zijn over de door ons ontwikkelde functionaliteit.

We hebben echter gemerkt dat er onder onze huidige Beta gebruikers steeds meer behoefte is aan functionaliteiten die zowel goed bij Nmbrs® als bij Hr-Inbox passen. Hierdoor zijn er functionaliteiten ontwikkeld in de HR-inbox die we reeds kenden in het Nmbrs® platform, zoals formulieren en document management. Daarnaast hebben we het in het afgelopen jaar niet voor elkaar gekregen om onze Beta gebruikers te voorzien van een naadloze integratie met het Nmbrs® platform.

Zodoende heeft Nmbrs® een belangrijke en zeer ingrijpende beslissing genomen: Wij gaan de functionaliteiten die je nu als Hr-Inbox gebruiker kent, overzetten naar Nmbrs®.

Wat betekent dit voor jou als Hr-inbox gebruiker?

Hr-Inbox zal voorlopig "live" blijven, er zullen geen nieuwe functionaliteiten meer aan de Hr-inbox applicatie toegevoegd worden. Op dit moment zijn wij bezig met het overzetten van alle functionaliteiten naar Nmbrs®. Eerst zullen alle "taken" worden overgezet, waarna je deze vanaf de zomer in de Nmbrs® applicatie kunt beheren.

Vervolgens zullen dan de overige functionaliteiten worden overgezet. Daarnaast gaan we onderzoeken wat er nodig is om de data te kunnen converteren naar Nmbrs®.

Wat betekent dit voor jou als "toekomstig" Hr-inbox gebruiker?

Het is niet meer mogelijk om een nieuwe Hr-inbox omgeving te activeren. Zodra een functionaliteit is overgezet naar Nmbrs® zal deze worden geactiveerd voor de betreffende gebruikers en zal deze dus dan ook direct beschikbaar zijn. Je kunt dus gelijk gebruik gaan maken van deze functionaliteit.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk