Logo
Nederlands English (World)
Een aanvraag indienen Aanmelden
  1. Kennisbank

Waarom kan er geen loonrun worden aangevraagd of loonstroken worden verzonden?

Wanneer je MKB klant bij Nmbrs of klant van een accountant bent en een loonrun wilt aanvragen, doorloop dan eerst de uitleg over hoe u een loonrun kan aanvragen.

Wanneer je zelf de Accountant bent, zie dan het volgende kennisbank artikel:
Workflow instellen op bedrijfsniveau

Wanneer een actie in de workflow niet actief staat, kan deze actie niet worden uitgevoerd.

last update:
15 oktober 2021 11:39

Opmerkingen

Troubleshoot

How-to

FAQ

  • Waarom staan er geen e-mailadressen van medewerkers?
  • Wat als de runmelding: "ontbrekende kleur tabel, soort inkomen, cao code, zvw code etc." geeft?
  • Welke signalen worden er verstuurd in de beoordelingsketen van de ESS mutatieformulieren?
  • Welke betalingen worden (niet) verrekend in het SEPA bestand?
  • Wat betekent de foutmelding: medewerker behoort tot andere sector dan bedrijf'?
  • Waarom kunnen er geen loonstroken worden gedownload?
  • Wat betekent het als de medewerker loonstrook geeft: "Loonstrook wordt herzien"?
  • Ondersteunt Nmbrs audit files?
  • Waarom kan er geen loonrun worden aangevraagd of loonstroken worden verzonden?
  • Hoe werken de signalen na uit dienst?

Kennisbank

Beginnen met
Visma Nmbrs

Medewerker /
Bedrijf Instellingen

Salaris
Instellingen

Optionele Salaris
Instellingen

Workflow

Loonopdracht

Loonaangifte

Rapporten en
Salarisdocumenten

Grootboekrekening
& Journaalposten

HR

Verlof

Verzuim

Brancheregelingen

Pensioenaangifte

Gebruikersaccounts

Debiteur Management

Mijn Visma Nmbrs Account

Visma Nmbrs Mobile App

Import / Export

Integraties &
Koppelingen

Technische
Ondersteuning

Visma Nmbrs API

Nmbrs Naritaweg 70 Amsterdam, The Netherlands