Waarom kunnen er geen loonstroken worden gedownload?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je geen loonstroken kunt downloaden:

Bedrijfslogo met verkeerde settings gebruikt:

Wanneer bij het bedrijf een logo is gebruikt met een verkeerde kleurcodering of verkeerde afmetingen, kunnen de loonstroken niet gedownload worden naar PDF. Zie in dit artikel hoe het logo aan te passen is, upload het aangepaste logo en de stroken kunnen weer gedownload worden.


Geen omschrijving loonopdracht:

Eén van de redenen van het geen salarisstroken kunnen downloaden, is dat er geen omschrijving is meegegeven aan de loonopdracht.

Omschrijving.png

Om deze in te voeren, kan je in het dashlet loonopdracht onder omschrijving klikken. Vervolgens opent zich er een pop-up en daar kan je dan de gewenste omschrijving invoeren.

Pop-up.png

Opslaan en de loonstroken kunnen gedownload worden.

Ontbrekend adres bij bedrijf of medewerker:

Een andere oorzaak kan zijn dat er geen adres is ingegeven bij het bedrijf/een van de medewerkers die mee is gegaan in de run.

Voorbeeld: er is een run over 2014-01 gedaan, het adres van het bedrijf is er echter pas per periode 2014-02 ingezet. (Dit is makkelijk te zien in de historie bij het adres)
Voor de run van periode 1 is er dus geen adres ingegeven.

Wanneer je nu de periode terug zet naar 2014-01 met het slotje open en het adres alsnog ingeeft kun je na het herberekenen van de salarisdocumenten de loonstroken wel downloaden.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk