Wanneer je een login account wilt aanmaken voor een gebruiker in je organisatie die toegang dient te krijgen tot de administratie kun je dit doen via het tabblad Instellingen.
Tabblad Instellingen
- Ga naar tabblad Instellingen.
- Klik op Klant login onder Gebruikersaccounts
Nieuw account toevoegen
Klik op "Nieuwe account" om een nieuwe gebruikersaccount toe te voegen.
Vul hier de gegevens van de gebruiker in en kies een user template.
Zie dit artikel voor meer informatie over de verschillende Template users.
Account activeren
Klik op het filter om een filter op bedrijven toe te voegen (standaard heeft een nieuwe Klant login toegang tot alle bedrijven).
Selecteer de bedrijven en klik op Opslaan.
Tot slot activeer je de gebruiker door via het brieficoontje een e-mail te sturen.
Hoi, klantlogin had ik nog niet geprobeerd :) echter als ik een poging ga doen nu kan ik zelf bij deze geen nieuwe klantlogin aanmaken, zoals in de bovenstaande uitleg staat. Mis ik dan zelf functies?
Hoi hoi, ik heb een login gemaakt voor een nieuwe collega, zij krijgt echter geen mail binnen, hoe kan dit?