Uw klant invoeren in Nmbrs®

Op deze pagina vindt u een beknopte uitleg voor het aanmaken van een administratie in Nmbrs. Als accountant kunt u meerdere debiteuren aanmaken.

Er zijn drie manieren om uw klanten in te voeren.

1. Converteren. Wanneer u vanuit een ander salarispakket met Nmbrs® gaat werken kunt u gegevens uit uw oude pakket overzetten naar Nmbs. Dit doet u middels onze Converter tool. De beschikbare converters kunnen converteren uit de volgende pakketten: Unit4, Easylon, Cobra, Lopac for Windows & Lopac Professional, Winsalar, Microloon en RoosRoos. Voor meer informatie over de conversie kunt u op onze helpsite kijken.

2. Importeren. U kunt het Nmbrs® excelsheet downloaden en importeren. U vult de kolommen in en vervolgens worden deze gegevens meegenomen in de import. Waar u deze instellingen kunt vinden wordt besproken op deze pagina.

3. Handmatig invoeren. U kunt uw klanten natuurlijk ook handmatig invoeren in Nmbrs®. Aan het eind van deze pagina wordt besproken hoe u dit kunt doen.

Import / Export Geavanceerd

Op het tabblad Start vindt u het importsheet om de gegevens van de klant te importeren.

Download Template

In het dashboard kunt u direct importeren, u kunt ook eerst de template downloaden en invullen.

Template

De template is een excelsheet met verschillende tabs. Hier kunt u alle informatie invullen over uw klant, de werknemers, afdelingen en looncomponenten. Wanneer u dit heeft ingevuld kunt u de sheet importeren.

Lees hier over uw klant importeren via Excel.

Handmatig

U kunt een nieuwe debiteur ook handmatig invoeren. Hiervoor gaat u naar het tabblad Explorer en klikt u op Debiteur toevoegen.

Debiteur toevoegen

Geef de naam en het nummer van de nieuwe debiteur en geef eventueel al een tag aan deze debiteur.

Nieuw bedrijf

Klik op Nieuw bedrijf om een nieuw bedrijf aan te maken.

Bedrijf aanmaken

Vul de naam in van het bedrijf, selecteer een Default bedrijf of geef het type periode.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk