Abonnement wijzigen

Binnen Nmbrs® is het mogelijk om je huidige abonnement per maand te wijzigen. Alleen de accounteigenaar van een omgeving kan dit aanpassen. Het is niet mogelijk om dit met terugwerkende kracht aan te passen. De wijziging kan alleen voor de huidige maand worden aangepast.

Om dit te doen klik je rechtsboven in het scherm op het gebruikersprofiel icoon en vervolgens op ‘Mijn account’.

 

Ga vervolgens naar 'Mijn abonnement' in de categorie 'Facturering'.

 

Hier zie je de status van het huidige abonnement.

 

 Klik op 'Wijzig abonnement' om het huidige abonnement aan te passen.

  1. Hier zie je een overzicht van beschikbare abonnementen, selecteer hier het gewenste abonnement.
  2. Selecteer de gewenste start datum van het nieuwe abonnement.
  3. Het abonnement waar dit logo bij staat is het meest voordelig met het huidige aantal verloningen.
  4. Vervolgens kun je de offerte opslaan, downloaden en naar de volgende stap gaan.

 

Nadat je op 'Volgende' hebt geklikt krijg je nog de optie om extra services en trainingen af te nemen.

 

Nadat je op 'Opslaan en vervolg' klikt krijg je de optie om de facturatie gegevens aan te passen.

 

Pas je gegevens aan als deze niet (nog) correct zijn en klik op 'Opslaan en vervolg': je kunt nu alle ingevulde gegevens nog controleren.

  1.  Ga akkoord met onze algemene voorwaarden en de automatische maandelijkse incasso, door op 'algemene voorwaarden' te klikken worden deze getoond.
  2. Klik tot slot op 'Bevestig'.

 

Nadat er op 'Bevestig' is geklikt wordt het nieuwe abonnement gelijk toegepast, de accounteigenaar zal een e-mail ontvangen met een bevestiging hiervan.

 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk