Abonnement wijzigen

Binnen Nmbrs® is het mogelijk om je huidige abonnement per maand te wijzigen. Alleen de accounteigenaar van een omgeving kan dit aanpassen. Het is niet mogelijk om dit met terugwerkende kracht aan te passen. De wijziging kan alleen voor de huidige maand worden aangepast.

Abonnement wijzigen

Om het abonnement te wijzigen klik je rechtsboven in het scherm op het gebruikersprofiel icoon en vervolgens op ‘Mijn account’. 

mceclip5.png

Navigeer vervolgens naar 'Mijn abonnement' om in een oogopslag de status van het huidige abonnement in te zien. 

mceclip2.png

 Klik op 'Wijzig abonnement' om het huidige abonnement aan te passen.

mceclip7.png

  1. Bepaal het totaal aantal medewerkers voor verloning. Middels de knop 'Huidige aantallen' wordt het huidige aantal gekozen.
  2. Hier zie je een overzicht van beschikbare abonnementen, selecteer hier het gewenste abonnement.
  3. Selecteer de gewenste start datum van het nieuwe abonnement.
  4. Het abonnement waar dit logo bij staat is het meest voordelig met het huidige aantal verloningen.
  5. Vervolgens kun je de offerte opslaan, downloaden of bevestigen.

Nadat op 'Bevestig' is geklikt wordt het nieuwe abonnement gelijk toegepast, de accounteigenaar zal een e-mail ontvangen met een bevestiging hiervan.

Factuuradres wijzigen

Het factuuradres kan gewijzigd worden binnen het dashlet 'Informatie' onder 'Facturatie'. Ook hier geldt dat alleen de accounteigenaar van een omgeving deze gegevens aan kan passen.

mceclip4.png

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk