Zelf rapporten maken

Om je eigen rapport samen te stellen ga je naar het dashlet Overzichten op masterniveau. Vervolgens selecteer je het niveau waar het rapport betrekking op heeft door in de betreffende categorie op 'Aangepaste Rapporten' te klikken. Je hebt de keuze uit medewerkers- of bedrijfsniveau en eventueel debiteurniveau mocht je over een accountantsomgeving beschikken. 

 

Nieuw

Klik op Nieuw rechtsboven in het dashlet om een nieuw rapport aan te maken.

Informatie selecteren en genereren

1. Selecteer de gegevens die u in uw rapport wilt laten zien.

2. Geef een naam op voor hetrapport.

3. Klik op Genereren.

4. Klik op Opslaan om dit rapport op te slaan.

Rapport raadplegen

Wanneer het rapport eenmaal is aangemaakt kun je deze wederom terugvinden onder Aangepaste Rapporten op masterniveau. Door op het drop down menu te klikken naast 'Rapport' kun je het zojuist aangemaakte rapport opvragen. 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk