Looncomponenten per periode

Om gebruik te maken van dit rapport zal het nieuwe dashlet eerst aan je template moeten toevoegen, zie hiervoor: Template aanpassen.

 

- Voor accountants: het is mogelijk om als accountant rapportages over al je klanten aan te maken. Ga hiervoor naar overzichten in de zwarte balk. 

- Voor business-klanten: het is mogelijk om voor jouw bedrijf een rapportage aan te maken. Ga hiervoor naar overzichten in de zwarte balk. 

 

Hieronder staat deze functionaliteit beschreven.

 

 Rapport: Looncomponent per periode

 
Via "Overzichten" op bedrijfsniveau kom je bij dit rapport.

Rapport overzicht

 
1. Via het tabblad "informatie" heeft u een overzicht van de werkgeverslasten, totaal netto, fiscaal loon, loonheffing en uren gewerkt.
  •  Voor accountants zal dit een overzicht van alle klanten zijn.
  •  Voor business-klanten zal dit een overzicht voor het bedrijf zijn.

2. U kunt de gewenste start periode aanpassen, de grafiek geeft altijd een jaar weer.

3. Hier kunt u de genoemde grondslag aanpassen en worden de tien "grootste" bedrijven (voor business)/debiteuren (voor accountants) weergegeven.

4. Hier kunt u de genoemde grondslag aanpassen en worden de tien ''hoogste'' medewerkers (voor business)/bedrijven (voor accountants) weergegeven.

 

Zelf rapporten aanmaken

  1. Ga naar het tabblad "Data"
  2. Hier kunt u de reeds bewaarde rapporten selecteren (er zijn standaard geen rapporten aanwezig).
  3. Door op de optie "Verberg filters" te klikken kun u een rapport aanmaken.
  4. Hier kunt u de gewenste filters toevoegen, standaard zijn twee filters ingevuld (de vanaf en tot periode). Overige filters zijn: medewerker, afdeling, manager, functie, contract type en contract bepaald/onbepaald. 
  5. Als u vervolgens op "Toon" klikt wordt het rapport weergegeven (zie hieronder).

 

 
  1. Hier kan u de filter opties aangeven, deze zijn (Debiteur tag, Workflow, Periode type en Component). Je kan meerdere filters toevoegen.
  2. U heeft nog de optie om de gegevens te groeperen of juist niet
  3. Klik vervolgens op "opslaan als" om het aangemaakt rapport op te slaan.

Opslaan van een rapport

 
  1. Als u een rapport wil opslaan vult u hier de omschrijving in.
  2. Ook heeft u de optie om deze te delen (zet dan het vinkje aan), het rapport beschikbaar voor alle gebruikers die toegang hebben tot deze dashlet.
    Laat u het vinkje uit staan, dan is dit rapport alleen voor u beschikbaar.

 

Rapport aanpassen

  1. Als je een rapport wil aanpassen, selecteer het gewenste rapport en klik op "Toon filter" u kunt nu de gewenste aanpassingen doen.
  2. Klik vervolgens op "Opslaan", u kan nu eventueel nog de omschrijving en bepalen of u dit rapport wil delen.
Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk