Beginnen met Nmbrs®

Dit artikel bevat informatie voor als je wilt beginnen met Nmbrs®.

 

Beginnen met Nmbrs®

Voordat je gaat beginnen met Nmbrs® heb je de mogelijkheid om een Free trial aan te vragen. Hiermee kun je 30 dagen lang gratis gebruik maken van alle functionaliteiten in Nmbrs®, testen met demobedrijven of desgewenst al eigen klanten, bedrijven of medewerkers invoeren. Wanneer je een trial hebt aangevraagd bij Nmbrs® kun je via diezelfde omgeving Nmbrs® kopen.
Onder Nmbrs® Explorer worden de verschillende systeemniveaus binnen Nmbrs® uitgelegd. Verderop in dit artikel, onder Start Nmbrs® Business en Start Nmbrs® Accountants, vind je informatie over inrichting en implementatie. 

Start Nmbrs® Business

Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt bij het opstarten en inrichten van je Nmbrs® omgeving. 

Wil je Nmbrs implementeren? In de Up & Go Programma's word je door een externe consultant geholpen bij een voorspoedige implementatie. Kies voor het Do It Yourself Business Programma indien je geen extra hulp wenst bij de implementatie. 

Start Nmbrs® Accountants 

Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt bij het opstarten en inrichten van je Nmbrs® omgeving.

Wil je Nmbrs implementeren? In de Up & Go Programma's word je door een externe consultant geholpen bij een voorspoedige implementatie. Kies voor het Do It Yourself Programma indien je geen extra hulp wenst bij de implementatie.

Het Next wave Programma is een vervolgprogramma voor reeds bestaande klanten ten behoeve van een volgende conversie-/implementatieslag.

Hoe kun je zo efficiënt mogelijk met Nmbrs® werken en welke instellingen heb je hiervoor nodig? Dit staat beschreven in het volgende artikel:

 

Hoe converteer je data naar Nmbrs®?

Vanuit elk pakket kun je uiteraard data converteren naar Nmbrs®, in onderstaand artikel is per applicatie beschreven wat de mogelijkheden zijn voor een conversie naar Nmbrs®.

Hoe werkt Support bij Nmbrs®?

Onderstaand artikel behandelt de Support bij Nmbrs®: de indeling, het zoeken in de kennisbank, het stellen van een vraag, (reactie op) openstaande tickets, de Nmbrs® ideeënbus en de klachtenafhandeling. Dit is belangrijke en vooral erg handige informatie voor elke gebruiker van het systeem. 

 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk