Beginnen met Visma Nmbrs

Dit artikel bevat informatie voor als je wilt beginnen met Visma Nmbrs.

 

Beginnen met Visma Nmbrs

Voordat je gaat beginnen met Visma Nmbrs heb je de mogelijkheid om een Free trial aan te vragen. Hiermee kun je 30 dagen lang gratis gebruik maken van alle functionaliteiten in Visma Nmbrs, testen met demobedrijven of desgewenst al eigen klanten, bedrijven of medewerkers invoeren. Wanneer je een trial hebt aangevraagd bij Visma Nmbrs kun je via diezelfde omgeving Visma Nmbrs kopen.
Onder Visma Nmbrs Explorer worden de verschillende systeemniveaus binnen Visma Nmbrs uitgelegd. Verderop in dit artikel, onder Start Visma Nmbrs Business en Start Visma Nmbrs Accountants, vind je informatie over inrichting en implementatie. 

Start Visma Nmbrs Business

Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt bij het opstarten en inrichten van je Visma Nmbrs omgeving. 

Wil je Nmbrs implementeren? In de Up & Go Programma's word je door een externe consultant geholpen bij een voorspoedige implementatie. Kies voor het Do It Yourself Business Programma indien je geen extra hulp wenst bij de implementatie. 

Start Visma Nmbrs Accountants 

Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt bij het opstarten en inrichten van je Visma Nmbrs omgeving.

Wil je Nmbrs implementeren? In de Up & Go Programma's word je door een externe consultant geholpen bij een voorspoedige implementatie. Kies voor het Do It Yourself Programma indien je geen extra hulp wenst bij de implementatie.

Het Next wave Programma is een vervolgprogramma voor reeds bestaande klanten ten behoeve van een volgende conversie-/implementatieslag.

Hoe kun je zo efficiënt mogelijk met Visma Nmbrs werken en welke instellingen heb je hiervoor nodig? Dit staat beschreven in het volgende artikel:

 

Hoe converteer je data naar Visma Nmbrs?

Vanuit elk pakket kun je uiteraard data converteren naar Visma Nmbrs, in onderstaand artikel is per applicatie beschreven wat de mogelijkheden zijn voor een conversie naar Visma Nmbrs.

Hoe werkt Support bij Visma Nmbrs?

Onderstaand artikel behandelt de Support bij Visma Nmbrs: de indeling, het zoeken in de kennisbank, het stellen van een vraag, (reactie op) openstaande tickets, de Visma Nmbrs ideeënbus en de klachtenafhandeling. Dit is belangrijke en vooral erg handige informatie voor elke gebruiker van het systeem. 

 

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk