Do It Yourself Programme Business

Het overstappen naar nieuwe salaris- en HR-software brengt het nodige met zich mee. De keuze kan natuurlijk zijn dat je de implementatie zelf wilt doen. Hieronder staat beschreven welke hulp en ondersteuning je van ons kunt verwachten.

Voor wie?  

  • Iedereen die Nmbrs® zelf wilt implementeren 
  • Klanten die geen extra hulp bij implementatie nodig hebben 

Doelen?  

  • Een voorbereid en getraind team, klaar om met Nmbrs® te werken 
  • Eigen Nmbrs® omgeving, waar alle HR- en salarisinstellingen efficiënt ingericht zijn
  • Medewerkers die toegang hebben tot het systeem  
  • HR-managers die alle functionaliteiten optimaal benutten

Programma ondersteuning? 

  • Direct en wekelijks contact met het Nmbrs® Start-up Team
  • Project management met behulp van Basecamp
  • Vrije toegang tot alle implementatie tools en content

Hoe te beginnen? 

Om te starten met het Do It Yourself Programma neem je contact op met ons Start-up Team. Zij kunnen je meer vertellen over het programma. 

  • startup@nmbrs.nl of via de Support desk op +31 (0)85 - 888 99 61

 

Implementatie proces

De implementatie doe je zelf met hulp van onze artikelen, wij begeleiden je periodiek op afstand (telefonisch) en/of per e-mail. De conversie van de gegevens en de inrichting van Nmbrs® voer je zelf uit, wij helpen je opstarten en geven antwoord op al jouw vragen. De planning bewaken wij dus op afstand. Hieronder staat per stap beschreven welke hulp wij bieden bij het Do It Yourself programma.

Stap 1 Doelstelling en planning

Bij stap 1 gaat het om voorbereiding en inventarisatie, dit wordt gedaan onder begeleiding van het Start Up Team. De doelstellingen worden besproken, de converter wordt gecheckt en er wordt gestart met de (verdere) inrichting. Tevens worden er afspraken gemaakt over het vervolgtraject. Zie hieronder wat stap 1 inhoudt.

Stap 2 Trainingen

Bij stap 2 worden de benodigde trainingen gevolgd. Zie voor alle informatie hierover de onderstaande link. 

Stap 3 Inrichting organisatie

Bij stap 3 wordt er verder gegaan met de inrichting, en wordt de voorbereiding voor de implementatie gestart. Per bedrijf waar u de verloning voor wilt doen richt u de basisinstellingen in. De geprepareerde importsheets worden geïmporteerd, en de geimporteerde data wordt gecontroleerd.

Stap 4 Import 

Nadat de organisatie en arbeidsvoorwaarden zijn samengesteld kunnen de bedrijven en medewerkers verder worden aangevuld door middel van het importeren van gevens.

Stap 5 Getting Ready en Nabouwen

Bij stap 5 wordt de eerste run wordt gedraaid en gecontroleerd. Aan de hand van de run-controle worden fouten vooraf opgemerkt, en kunt u met hulp  van het Start-up team de laatste aanvullingen doen. De laatste openstaande saldi worden aangevuld. Indien nodig wordt er nagebouwd.

Stap 6 Go Live 

Bij stap 6 worden de HR-functionaliteiten ingericht en krijgen de HR-medewerkers en managers toegang tot het systeem. Verschillende rechten kunnen worden toegekend. Dit is ook het moment om uw medewerkers te informeren en gebruik te laten maken van het systeem. 

Stap 7 Evaluatie 

De laatste stap is 7, het project wordt (telefonisch) geëvalueerd en openstaande zaken worden besproken. De inrichting wordt gecontroleerd en het project wordt gesloten, hierna wordt overgegaan naar de reguliere support flow. 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk