Up & Go Business Medium

Het overstappen naar een ander HR- en salarispakket brengt het nodige met zich mee. Nmbrs® heeft hierin natuurlijk veel ervaring opgedaan en dit is dan ook de reden dat wij het volgende programma voor u hebben ontwikkeld om het implementatietraject goed te laten verlopen.

Nmbrs® biedt samen met een zorgvuldig gecertificeerde partij een implementatieplan aan van de software van Nmbrs®.

Dit is een eenmalige investering die op korte termijn eenvoudig kan worden terugverdiend door Nmbrs® meteen zo in te richten dat de maximale efficientie uit het systeem behaald kan worden.

Voor wie?  

  • Beginnende klanten
  • Voor Nmbrs® Business van 25 tot 150 medewerkers
  • Geen kennis van Nmbrs® vereist 

Doelen?  

  • Een voorbereid en getraind team, klaar om met Nmbrs® te werken 
  • Eigen Nmbrs® omgeving, waar alle salarisinstellingen efficiënt ingericht zijn
  • Medewerkers die toegang hebben tot het systeem  
  • Salaris-administrateurs die alle functionaliteiten optimaal benutten

Programma ondersteuning?  

Programma 

Hieronder staat per stap beschreven welke hulp wij bieden, voor sommige onderdelen betreft dit een dag op locatie als onderdeel van het Up&Go programma Medium. Onze (externe) consultants bezoeken je op locatie om dit programma te doorlopen. Deze ervaren consultants zijn bekend met payroll en HR en weten alles van conversies vanuit meerdere systemen. Vanuit het Nmbrs® Start Up team bewaken wij de planning en beantwoorden wij alle overige vragen over de inrichting of conversie, om je zo snel mogelijk wegwijs te maken in het systeem. 

Stap 1 Doelstelling en planning
Bij stap 1 gaat het om voorbereiding en inventarisatie, dit wordt gedaan door een externe consultant bij u op locatie. Samen wordt er bekeken wie welke training gaat volgen. Zie hieronder wat stap 1 inhoudt.

Stap 2 Trainingen 
Bij stap 2 wordt er in navolging van de inventarisatie training gevolgd door het team. Zie voor alle informatie hierover de onderstaande link. 

Stap 3 en 4  Inrichten en Importeren 
Bij de Up&Go Business Medium vallen stap 3 en 4 van het implementatieproces samen. De organisatie wordt eerst door de externe consultant ingericht en na het ontvangen van de werknemerssheet worden de werknemersgegevens geïmplementeerd. 

Stap 5 Getting ready
Op uw locatie zorgt de externe consultant ervoor dat de applicatie in gebruik genomen kan worden, en worden de laatste testen gedraaid. De salaris-functionaliteiten worden gereed gemaakt door de externe consultant, en het programma wordt uitgelegd aan de ''key users''. Aan de hand van de laatste tips en trucs gegeven tijdens de oplevering door de consultant, kunt u zelf tijdens de verloningsperiode live gaan met Nmbrs.

Stap 6 Go Live
Nadat alle salaris-functionaliteiten klaar gezet zijn door de consultant, kun je nu zelfstandig de laatste saldi toevoegen van bijvoorbeeld het verlof, en de eerste loonrun draaien. 

Stap 7 Evaluatie 
De laatste stap is 7, het project wordt telefonisch geëvalueerd en openstaande zaken worden besproken. De inrichting wordt gecontroleerd en het project wordt gesloten, hierna wordt overgegaan naar de reguliere support flow. Nadat alle salaris-instellingen zijn ingevuld, is het ook mogelijk om de HR-functionaliteiten in te laten richten in de HR Roll-Out Business Medium.

 

Kosten? 

Het Up & Go Business Medium programma (25 tot 150 medewerkers) betreft drie dagen hulp op locatie en kost € 2650,- (excl. BTW)

Hoe te beginnen? 

Om te starten met het Up & Go programma kun je direct in Nmbrs®, via Mijn Account, het programma aanschaffen. Voor meer informatie over de programma's neem je contact op met ons Startup team.

 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk