Analys.io

Deze integratie is gerealiseerd door en volledig in beheer van Analyse.io. Voor vragen en ondersteuning verzoeken wij je contact op te nemen met Analyse.io.

Nmbrs® support

Om deze integratie te realiseren is het in Nmbrs® alleen nodig om een gebruiker met een API token aan te maken; ook kan een token aan een bestaande gebruiker worden toegevoegd. Zie voor het aanmaken van een token:

Zie voor het toevoegen van een token aan een bestaande gebruiker:

Analys.io support

  • Analys.io support is het beste te bereiken via info@analys.io

Over Analys.io

Met analys.io kunnen accountants- en administratiekantoren hun cliënten monitoren zodat geen risico of advieskans onopgemerkt blijft. De applicatie ondersteunt dit door periodiek administraties te analyseren en gebruikers te informeren over bijzonderheden in de vorm van alerts. Naast bijzonderheden uit de administratie kan de applicatie ook gebruikt worden om nieuws en social media over/van cliënten te monitoren. Dit wordt, samen met de alerts in een timeline aan de gebruiker gepresenteerd.
De makers van analys.io geloven dat ook accountants in het MKB kunnen profiteren van de kracht van data-analyse. Een breed pallet aan analyses en alerts helpt accountants om (i) efficiënter te werken, (ii) sneller bijzonderheden te signaleren en daarmee cliënten beter te bedienen. Analys.io wordt gebruikt door kantoren met één tot honderden personeelsleden.

Over de integratie

Analys.io gebruikt data uit Nmbrs® voor analyses. Als éénmaal de koppeling tussen de klant in Analys.io en Nmbrs® is gelegd, kunnen data zoals looncomponenten, arbeidscontracten en personeelsgegevens gebruikt worden. Dit alles kan gebruikt worden om bijvoorbeeld de WKR te monitoren of de aansluiting tussen loon- en financiële administraties te borgen. Het pallet van alerts wordt frequent uitgebreid en op verzoek worden alerts specifiek voor kantoren ontwikkeld.
Alerts kunnen per cliënt worden ingesteld en geconfigureerd. Als ze zijn ingesteld, worden de alerts automatisch maandelijks op een gewenste dag uitgevoerd. Resultaten worden per mail of in de timeline aan de gebruiker beschikbaar gesteld. Met de mobiele app (iOS of android) kunnen alerts snel gescand worden en eventueel worden doorgestuurd naar een collega of cliënt.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk