Declaree

Deze integratie is gerealiseerd door en volledig in beheer van Declaree. Voor vragen en ondersteuning verzoeken wij je contact op te nemen met Declaree.

Nmbrs® support

Om deze integratie te realiseren is het in Nmbrs® alleen nodig om een gebruiker met een API token aan te maken; ook kan een token aan een bestaande gebruiker worden toegevoegd. Zie voor het aanmaken van een token:

Zie voor het toevoegen van een token aan een bestaande gebruiker:

Declaree support

Declaree zorgt voor de opzet en inrichting van de integratie en kan u van support voorzien wanneer u vragen heeft.

Over Declaree

Uw medewerkers kunnen met de Declaree smartphone app hun onkostenformulieren digitaal samenstellen. Hierin verzamelen zij alle ontvangen bonnen, maar ook uren-, kilometer- en mogelijk andere declaraties.

Als leidinggevende kunt u alle onkostenrapportages online inzien en accorderen, waarna alle goedgekeurde declaratierapporten direct in Nmbrs® worden geplaatst: bij de juiste medewerker, op de juiste looncomponenten in de juiste periode. Declaree signaleert actief welke declaraties niet voldoen aan de richtlijnen, en maakt dit direct kenbaar aan zowel medewerker als leidinggevenden.

Over de integratie

De integratie zorgt ervoor dat al uw medewerkers automatisch vanuit Nmbrs® worden aangemaakt in Declaree. De enige vereiste is dat deze binnen Nmbrs® een zakelijk e-mailadres hebben, want dat is waarmee ze binnen Declaree kunnen inloggen.

Vervolgens stelt u binnen Declaree eenvoudig in welke medewerker bij welke leidinggevende zijn declaraties moet indienen, en nodigt u de geïmporteerde medewerkers uit om digitaal te gaan declareren met één druk op de knop.

Zodra u binnen Declaree onkostenrapporten heeft goedgekeurd, kunt u deze vervolgens rechtstreeks in Nmbrs® inladen.  Alle declaraties komen door de slimme koppeling direct bij de juiste medewerker en op het juiste looncomponent in Nmbrs®. Ook het onkostenrapport zelf wordt als document bij de medewerker in Nmbrs® geplaatst.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk