Hoe komt een activiteit op de activity stream tot stand?

Email

Emails die geüpload zijn naar Nmbrs.hr worden zoals verzonden getoond op de activity stream. Emails zijn niet aan te passen, middels het maken van een notitie eventueel informatie toevoegen. Alleen de gene die de email heeft geupload kan deze ook weer verwijderen. Emails worden aan de hand van de verzenddatum op de activity stream getoond.

Notities en Bestanden

Het verschil tussen een notitie en een bestand, is de toegevoegde tekst. Zodra er tekst wordt toegevoegd aan een bestand wordt deze getoond als notitie met een bijlage. Notities en bestanden kunnen alleen worden aangepast door de gene die deze heeft geupload/vastgelegd. Notities worden getoond op basis van een zelf aan te geven datum van de notificatie.

Medewerker

Alle wijzigingen omtrent de medewerker worden vastgelegd middels een activiteit. Naast "wie" en "wanneer" worden ook de oude en nieuwe waarden opgenomen in de activiteit. Hier een lijst van wijzigingen die de registratie van een activiteit voor medewerkers oplevert.Nieuwe medewerker
- Wijziging naam
- Wijziging functie
- Wijziging type
- Wijziging tags
- Wijziging afbeelding
- Wijziging adres
- Wijziging contact informatie
- Toegevoegd aan/verwijderd van team
- Wijziging actief/inactief

Team

Alle wijzigingen omtrent de team worden vastgelegd middels een activiteit. Naast "wie" en "wanneer" worden ook de oude en nieuwe waarden opgenomen in de activiteit. Hier een lijst van wijzigingen die de registratie van een activiteit voor teams oplevert.
- Nieuw team
- Wijziging naam
- Wijziging afbeelding
- Wijziging tags
- Teamlid toegevoegd/verwijderd
- Teammanager gewijzigd

Taak

Ook van de taken worden activiteiten vast gelegd zoals hieronder opgesomd. Uiteraard wordt "wie" en "wanneer" ook voor de taak vastgelegd.
- Nieuwe taak
- Wijziging taakomschrijving
- Wijziging verval datum
- Wijziging taak details
- Wijziging toegewezen aan
- Taak voltooid
- Taak opnieuw geopend
- Taak verwijderd

Case

Naast "wie" en "wanneer" wordt voor de case in de volgende gevallen een activiteit geregistreerd.
- Nieuwe Case
- Wijziging case titel
- Wijziging case details
- Wijziging tags
- Track toegevoegd
- Track verwijderd
- Contact toegevoegd
- Contact verwijderd
- Wijziging toegewezen aan
- Case gesloten
- Case opnieuw geopend 

Snel terug naar het hoofd menu! 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk