E-mail uit Office 365 of Outlook 2013/2016 opnemen in Nmbrs.hr

Outlook add-in

Om de Outlook add-in beschikbaar te maken dient je Nmbrs.hr applicatie te zijn verbonden met een Outlook domein. Daarna voeg je de add-in toe vanuit de Office store en kun je inloggen in de add-in.

Domein
- Ga naar instellingen
- Klik op Apps
- Klik op verbinden op de regel voor Outlook en vul het domein in.

Office store
Om de add-in beschikbaar te maken dient ook de Nmbrs.hr app aan Outlook toegevoegd te worden. Dit is mogelijk voor Office 365, Outlook 2013 en 2016. Add-ins voor Outlook kunnen alleen worden geïnstalleerd middels de Office store van Microsoft.

- Outlook 2013 en 2016
In Outlook 2013 en 2016 is in het menu boven in het scherm "Store" beschikbaar. De store zal na klikken openen in een nieuw scherm, zoek hier naar Nmbrs.hr en voeg toe.

De Office store is automatisch beschikbaar wanneer een Office 365 e-mailaccount wordt toegevoegd. Wanneer het e-maildomein wordt beheerd middels een Exchange server dan dient deze gebruik te maken van Exchange 2013 met minimaal service pack 1. Is de Office store niet beschikbaar? Vraag je IT beheerder deze beschikbaar te stellen. Het is belangrijk aan te geven dat Microsoft Exchange (versies vanaf 2013 met service pack 1) of Office 365 vereist is!

- Office 365
In Office 365 klikt je links boven in beeld op het icoontje met de 9 blokjes. Hier vindt je "Office 365 Store". De store zal na klikken openen in een nieuw scherm, zoek hier naar Nmbrs.hr en voeg toe. Is de Office store niet beschikbaar? Vraag je IT beheerder deze beschikbaar te stellen.

De Add-in gebruiken

Zodra de add-in is toegevoegd wordt gevraagd in te loggen in Nmbrs.hr, gebruik hiervoor je Nmbrs.hr e-mailadres en wachtwoord.

Hieronder zie je een voorbeeld van de Outlook add-in. De add-in ondersteunt:

- Opzoeken van gebruiker wanneer email adres niet herkend door Nmbrs.hr
- Toevoegen nieuwe persoon aan Nmbrs.hr wanneer email adres niet herkend wordt.
- Opslaan van een e-mail bericht bij een persoon.
- Opslaan van een e-mail bericht in een case van een persoon.
- Toevoegen van een case bij geselecteerde persoon.
- Toevoegen van een taak bij geselecteerde persoon.

Terug naar de How-to's en FAQ voor je andere vragen. 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk