Eijsink

Over de integratie

De integratie, welke is aangestuurd vanuit Eijsink, zorgt ervoor dat uren naar Nmbrs® kunnen worden verstuurd en dat basis gegevens van en naar Nmbrs® kunnen worden aangepast. Basisgegevens kunnen real time van en naar Nmbrs® worden gewijzigd. Geen van beide applicaties hoeft hierin leidend te zijn.
Periodiek kunnen de te verwerken uren voor de salarisadministratie eenmalig rechtstreeks naar Nmbrs® worden gestuurd. Hiervoor kunnen door de gebruiker opgegeven component codes worden gebruikt.
Zowel in Nmbrs® als in Eijsink kan de verlof registratie worden bijgehouden. Wanneer men kiest de integratie tussen Eijsink en Nmbrs® te gebruiken adviseren we verlof in Eijsink te administreren. Als een oproeper altijd verlof uitbetaald krijgt stelt men dat in Nmbrs® in. Als verlof uitbetaald moet worden (dat is dus geen verlof opname) wordt het daarvoor bestemde Nmbrs® component opgeboekt vanuit Eijsink. Deze integratie is gerealiseerd door Eijsink en ook in het beheer van Eijsink. 

Hoe te gebruiken

Om deze integratie te realiseren is het in Nmbrs® alleen nodig om een gebruiker met een API token aan te maken; ook kan een token aan een bestaande gebruiker worden toegevoegd. Zie voor het aanmaken van een token:

Zie voor het toevoegen van een token aan een bestaande gebruiker:

 

Over Eijsink

Eijsink Afrekensystemen is een innovatieve automatiseringsonderneming. Dé totaaloplosser voor de branches horeca, retail, catering, sport en zorg. Als landelijke organisatie opereren wij regionaal vanuit onze vestigingen in Hengelo (hoofdkantoor), Amsterdam, Breda, Den Haag en Emmeloord. Onze oplossingen kom je (bijna) overal tegen: pretparken, musea, ziekenhuizen, restaurants, cafés, catering, juweliers en een diversiteit aan retailzaken.

Naast afrekensystemen verzorgen we onder meer brede, specialistische (cashless) betaaloplossingen, zoals pin- en inhouse systemen en loyaltysystemen. Verder is onze Eijsink personeelsplanner een van de meest klantvriendelijke systemen op de markt. Dankzij projectmanagement, systeemimplementatie, onze helpdesk, softwareontwikkeling en de technische dienst bieden wij zekerheid voor onze klanten. 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar spelen we proactief in op vragen en signalen uit de markt. Mocht je meer informatie willen over hoe de integratie met Eijsink te realiseren, of mocht je andere vragen over deze integratie hebben neem dan contact op met Eijsink: 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk