Celon

Over de integratie

De standaardintegratie tussen Celon en Nmbrs bestaat uit drie onderdelen:

  • Alle relevante gegevens van medewerkers worden één keer per dag verwerkt in de resource module. Hiermee krijgen de (resource)planners een goed beeld van de beschikbare, in te zetten uren per afdeling. Ook de actuele contractinformatie en roosters worden overgenomen, om zo een goed beeld te krijgen van de beschikbare capaciteit per dag.
  • Daarnaast worden alle goedgekeurde verlofaanvragen ontvangen, waarna deze in het capaciteitsoverzicht worden verwerkt. Tevens worden deze uren geregistreerd in de wekelijkse tijdverantwoording.
  • Voor de geregistreerde ziektedossiers geldt een vergelijkbaar proces. De capaciteit wordt verlaagd en bij de tijdverantwoording worden alvast de ziekte-uren geboekt.

De integratie is gerealiseerd door - en in het beheer van - Celon. 



Hoe te gebruiken

Om deze integratie te realiseren is het in Nmbrs® alleen nodig om een gebruiker met een API token aan te maken; ook kan een token aan een bestaande gebruiker worden toegevoegd. Zie voor het aanmaken van een token:

Zie voor het toevoegen van een token aan een bestaande gebruiker:

Er is een procedure beschikbaar in het geval dat de Nmbrs® export zal worden toegepast. In de procedure staat beschreven hoe de set-up kan worden geconfigureerd, een emailadres en token kan worden verkregen, en de noodzakelijke medewerker en looncomponenten informatie.

 

Over Celon

Celon ondersteunt organisaties, teams en afdelingen met Software-as-a-Service oplossingen voor project-, resource- en portfoliomanagement.

Sinds 2005 voorziet Celon vele klanten in de zorg, bij de overheid en in het bedrijfsleven van de meest innovatieve software en functionaliteiten.

Dankzij een snelle implementatie is het Celon PPM systeem direct bruikbaar op de desktop, tablet of smartphone. Daarnaast kan het platform worden geïntegreerd met diverse financiële, HR en salarissystemen. Mocht je vragen hebben over de integratie, of over Celon in het algemeen, neem dan contact op met de supportafdeling van Celon:

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk