Je kunt op twee manieren rapporten genereren om de salarisverhogingen van een medewerker te vergelijken. Dit kan via HR Documenten of bij het aanmaken van een eigen rapport op bedrijfsniveau.
Via HR Documenten
Ga op de volgende manier naar de HR Documenten:
- Kies een bedrijf
- Klik onder Loonopdracht op 'meer'
- Kies dashlet HR Documenten
Open de gewenste periode en kies voor Headcount Bedrijf (periode). Mocht je het document niet zien klik dan op 'Zichtbare documenten wijzigen' en vink Headcount Bedrijf (periode) aan.
Je hebt een overzicht van alle medewerkers en het bijbehorende salaris. Om het salaris te vergelijken kies je hetzelfde rapport in een andere periode.
Via een eigen rapport op bedrijfsniveau
Maak op de volgende manier een eigen rapport aan:
- Kies een bedrijf
- Klik op Overzichten in lichtgrijze balk
- Klik onder Rapporten salarisinvoer op 'meer'
- Klik rechtsboven op +Nieuw
Maak het rapport met de volgende gegevens aan:
- Basisgegevens
- Uren & Salaris
- Geef een naam aan het rapport en sla deze op
Je hebt een overzicht van alle medewerkers en het bijbehorende salaris. Om het salaris te vergelijken, filter je de gegevens per periode.
kunnen jullie dit verversen