Nmbrs vanaf 3 oktober bereikbaar op een nieuw telefoonnummer

Vanaf vandaag (3 oktober) is Nmbrs Support bereikbaar op 085 888 9960 

Goed nieuws voor onze klanten! Wij verhogen de kwaliteit van onze service en support met behulp van Talkdesk. Met deze cloudbased callcenter software kunnen wij onze telefonische dienstverlening verbeteren. Hiervoor introduceren wij vanaf 3 oktober nieuwe telefoonnummers voor sales en support.

Tot nu toe maakte Nmbrs® gebruik van analoge telefoonlijnen. Die kunnen bij drukte bezet raken en bieden dan beperkte servicemogelijkheden. Om toch bereikbaar te zijn, nam een externe partij de telefoongesprekken dan voor ons aan. Dat verandert nu op basis van feedback van onze klanten. Als al onze medewerkers in gesprek zijn, kun je wachten tot wij je direct verder kunnen helpen. Je kunt er ook voor kiezen om je te laten terugbellen. Zo kunnen alle klanten ons direct spreken, zonder tussenschakel. Bovendien kunnen wij klanten sneller terugbellen en gericht werken aan de kwaliteit van onze gesprekken.

Kwaliteit
Door de uitgebreide features van Talkdesk kunnen wij meer aandacht besteden aan het monitoren van de kwaliteit. Ook kunnen wij beter zien hoe vaak klanten graag telefonische support ontvangen. Daar houden wij in drukkere periodes dan rekening mee. Doordat wij per inkomend telefoongesprek een ticket aanmaken, kun je zelf zien wanneer je ons gesproken hebt en kun je aangeven of je tevreden was met onze support.

Logische partner
Talkdesk is een van oorsprong Portugese aanbieder van cloudbased callcenter software, gericht op optimalisering van klantsupport en klantbeleving. Net als Nmbrs® gelooft Talkdesk in best of breedintegraties van online software. Dat maakt ons logische partners voor de doorontwikkeling van onze dienstverlening aan klanten. Talkdesk integreert met online applicaties zoals Salesforce, Google Contacts en Zendesk, ons bestaande ticketsysteem.

 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk