Update NL (03-11-2016)

Op donderdag 3 november hebben we onze wekelijkse update uitgevoerd. Met deze update hebben we een verbetering doorgevoerd, enkele bugs en een bekend probleem verholpen.

Nieuwe Functionaliteit/verbeteringen

Importeren kolom SaldoVakantiegeld
Via het dashlet 'Import/Export Bedrijfsniveau' is het mogelijk om een export te maken. In dit export bestand kunnen vervolgens waardes worden ingegeven welke weer geïmporteerd kunnen worden. Op het tablad 'werknemers' is het mogelijk om een bedrag in te voeren in de kolom SaldoVakantiegeld. Dit bedrag zal vanaf heden in de applicatie geboekt worden op looncode 7712.

Bedrijf of medewerker selecteren:
Wanneer er een bedrijf of medewerker wordt geselecteerd in het explorer menu, blijft vanaf heden de volgorde van de bedrijfs- en medewerkerslijst behouden.

Bugs

Dashboard verzuim
Bij het openen van het Dashboard verzuim werd er in bepaalde gevallen een 'oops' pagina getoond. Dit hebben wij met deze update verholpen.

Run verwijderen na de startdatum aan te passen 
Sommige nieuwe klanten hadden in het voorgaande jaar niet alle runs tot en met periode 12 gedraaid. Vervolgens bij het verwijderen van een run in het huidige jaar kon het gebeuren dat de huidige periode terug gezet werd naar de laatste periode van het vorige jaar. Dit is nu opgelost. 

Bekende problemen

[proforma] Proforma berekening werkt niet
Het was niet mogelijk om een proforma berekening te maken. De ingevoerde medewerker verdwijnt zodra je de berekening wil uitvoeren. Dit is met deze update verholpen.
https://support.nmbrs.nl/hc/nl/articles/231170147--proforma-Proforma-berekening-werkt-niet-

Volgen

Opmerkingen

  • Avatar
    Joeri Zoon sup

    Helaas niets meer zichtbaar, storing?????

  • Avatar
    Joeri Zoon sup

    Storing?

  • Avatar
    Martine Janzen

    Hi Joeri,

    Dank voor je bericht. Ik zie wat je bedoeld! Ik ga hier gelijk voor je achteraan. Wanneer ik meer informatie heb neem ik even contact met je op.

  • Avatar
    Martine Janzen

    Hi Joeri,

    Zojuist hebben we dit probleem verholpen. Alles zou nu weer goed zichtbaar moeten zijn. Wanneer je hier nog vragen over hebt, verneem ik het graag.

Mogelijk gemaakt door Zendesk