Gedeeltelijke herstelmelding knop is niet zichtbaar

Als de 'gedeeltelijke herstelmelding' knop is niet zichtbaar is kan dit een aantal redenen hebben, hieronder worden de meeste voorkomende oorzaken besproken:

  1. Ziekte dossiers overlappen elkaar 

1. Ziekte dossiers overlappen elkaar 

Oorzaak
De knop 'Gedeeltelijke herstelmelding' is niet zichtbaar op het moment dat er twee (of meer) ziektedossiers elkaar -op basis van de datum- overlappen. Een medewerker kan niet twee ziektedossiers hebben op een bepaalde datum.   
 
Achterhalen
Je kan dit controleren door op medewerkersniveau naar Instellingen -> HR -> Verzuim te gaan. Check vervolgens of er meerdere dossiers zijn aangemaakt die qua datum een overlap hebben. Onderstaande afbeelding laat zien dat de laatste verzuimmelding, die begint op 6-3-2016 overlap heeft met de eerdere verzuimmelding, die loopt van 6-3-2016 t/m 8-3-2016:
 
 
Oplossing
Zorg er voor dat ziektedossiers in chronologische volgorde worden aangemaakt. Verwijder het overlappende dossier. De knop 'Gedeeltelijke herstelmelding' zal automatisch weer verschijnen.  
 
 
Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk