Signalen worden naar de verkeerde gebruiker verstuurd

Als signalen naar de verkeerde gebruiker worden verzonden kan dit een aantal redenen hebben, hieronder worden de meeste voorkomende oorzaken en oplossingen besproken:

  1. Er is een verkeerd email adres ingegeven


1. Er is een verkeerd email adres ingegeven

Oorzaak
Er is een verkeerd emailadres ingegeven waardoor het email signaal niet wordt ontvangen.

Achterhalen
Bekijk in het dashlet verzonden signalen of de betreffende signalen wel zijn aangemaakt of verzonden. Voor accountants op het debiteur niveau, voor business klanten op het hoogste niveau bij instellingen, onder 'Signaleringen' staat het dashlet 'Verzonden Signalen'.
Klik op het signaal zodat een pop-up verschijnt waarin de informatie staat naar wie en met welk email adres deze is verzonden. Controleer of dit het juiste adres is.  

 

Oplossing
Vul het juiste emailadres in bij de gebruikerslogin. Om het email adres te wijzigen moet je deze eerst verwijderen dan opnieuw aanmaken met het juiste email adres waarna het signaal nog een keer kan worden verzonden. 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk