Nieuw wachtwoordbeleid

Wij zijn van mening dat we - met betrekking tot de huidige normen voor een adequaat wachtwoordbeleid - een upgrade naar het wachtwoordbeleid van Nmbrs® moeten implementeren.
Om deze reden verbeteren we de wachtwoord sterkte.

 

Wat betekent dit voor jou?
Vanaf 11 december ondersteunt Nmbrs® alleen ons ‘sterk wachtwoordbeleid’. Dit beleid bevat de volgende vereisten voor wachtwoorden:
  • Minimale lengte van 8 tekens
  • Moet tenminste één hoofdletter bevatten
  • Moet tenminste één kleine letter bevatten
  • Moet tenminste één cijfers bevatten
  • Moet tenminste een van deze symbolen bevatten !@#%$

 

mceclip0.png

 

Moet ik mijn wachtwoord veranderen op 11 december? 
Voorlopig kun je met je bestaande wachtwoord nog steeds inloggen in het systeem. Maar, wij als Nmbrs® adviseren al onze gebruikers om hun wachtwoord zo snel mogelijk opnieuw in te stellen, om de complexiteit te vergroten en hierdoor een betere bescherming van je account te hebben. Nieuwe gebruikersaccounts en wachtwoordresets op bestaande accounts volgen automatisch de vereisten zoals hierboven vermeld.

 

Wordt mijn wachtwoord afgewezen als ik niet aan de vereisten voldoe?
Drie maanden na deze beleidswijziging zal Nmbrs® een controle uitvoeren op gebruikersaccounts die geen wachtwoordreset hebben uitgevoerd. Voor die gebruikersaccounts dwingen we een wachtwoord opnieuw in te stellen om te garanderen dat al onze gebruikers worden beschermd door ons krachtige wachtwoordbeleid. In het geval je hier nog vragen over hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. 

 

Is er documentatie beschikbaar voor mijn klanten?
Artikel voor medewerker logins: https://employee.nmbrs.com/hc/nl/articles/360010740040
Artikel voor alle andere logins: https://support.nmbrs.nl/hc/nl/articles/204041636

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk