Stoppen met Nmbrs

Nmbrs hanteert een opzegtermijn van één maand. Als je je abonnement wilt stopzetten, dan kan de wettelijke accounteigenaar dit doen via Mijn Account > Facturering > Mijn Abonnement. Wij zullen contact met je opnemen om de opzegging af te handelen. Tot slot ontvang je een email nadat de facturatie voltooid is. 

Let op! Opzeggen per bijvoorbeeld 1-2021 betekent dan ook dat je vanaf deze periode geen rechten meer hebt tot het doen van wijzigingen. Stel je dient in deze periode nog afrondende zaken over de vorige periode uit te voeren, bijv. de aangifte december 2020 welke je normaal in januari verstuurt, dan heb je hier geen rechten meer toe.

Toegang

Op het moment dat een abonnement is beëindigd heeft alleen de accounteigenaar (= wettelijke eigenaar) nog toegang tot de omgeving. De accounteigenaar kan alle gegevens nog inzien, maar kan geen mutaties (correcties) en exports meer uitvoeren, het zijn "slechts" kijk rechten. Alle andere gebruikers (klant logins, medewerkerlogins) hebben geen toegang meer tot de omgeving.

De gegevens zullen zeven jaar bewaard blijven na opzegging van het abonnement. De accounteigenaar houdt gedurende deze tijd de mogelijkheid om de salarisdocumenten te downloaden.

Mocht je weer (volledig) toegang willen hebben tot de omgeving, dan zal er een "nieuw" abonnement moeten worden afgesloten, dit kan per maand. Mocht je dit inderdaad willen, dan kan er contact opgenomen worden met onze sales afdeling. 

Let op: We raden aan om een global export te doen voordat je het abonnement beëindigt. Hiervoor kan je het volgende artikel raadplegen: Global Export

Opmerkingen