[Journaalposten API] Synchronisatie met Yuki gaat niet goed (Opgelost 29-10-2020)

Wat?
Bij het synchroniseren in Yuki kan er een foutmelding getoond worden:
Server was unable to process request. ---> 1002: Unauthorized access

Wie?
Alle klanten met een koppeling met Yuki

Impact?
Medium

Oplossing:
Doordat sinds vrijdag 16-10-2020 deze API call (Journals_GetByRunCompany_v2) toegevoegd is aan de user templates, staat deze call in veel API user templates nog niet op 'Actief'. 
Er zal gecontroleerd moeten worden met welke template de koppeling met Yuki gerealiseerd is, vervolgens kan in het API user template (van deze gebruiker) de call op 'Actief' gezet worden.

Journals_API.png

Lees in dit artikel meer informatie over het API User template:
API User Template

Opmerkingen

  • Avatar
    Menno Geurts

    Indien de workaround wordt toegepast dan is het probleem opgelost.
    Hierbij zullen we dit BP sluiten.

Mogelijk gemaakt door Zendesk