Nieuwe Nmbrs Community

De afgelopen tijd hebben wij achter de schermen gewerkt aan het opzetten van een nieuwe Nmbrs Community. Een plek waar niet alleen gebruikers, maar ook vragen en antwoorden over Nmbrs samen komen. In dit nieuwsbericht vertellen we je graag meer.

Onderwerpen:

  1. Waarom deze community?
  2. Doe je mee?
  3. Hoe werkt het en hoe krijg ik toegang?
  4. Wie is geregistreerd als Applicatie Beheerder?
  5. Wat verandert er?

Waarom deze community?

Het doel van deze nieuwe community is het bieden van een platform waar klanten ervaringen, tips en vragen uit de praktijk met elkaar kunnen delen. Naast het community gedeelte is er ook plek gemaakt voor de 'Productideeën', welke momenteel geplaatst worden op de Kennisbank.

Met het opzetten van de nieuwe community hebben we uiteraard rekening gehouden met alle huidige wensen en deze inclusief het aantal stemmen overgeheveld naar de nieuwe community. Hiermee is de opbouw van de afgelopen jaren niet verloren gegaan.

Met deze community willen wij klanten een plek bieden waar zij onderling (met elkaar) kennis over Nmbrs kunnen delen. Door deze kennis met elkaar te delen, willen wij een betere klant- en productbeleving creëren.

Doe je mee?

In de loop van volgende week zullen wij voor alle in Nmbrs geregistreerde Applicatie Beheerders een login vrijgeven. Deze e-mail zal er als volgt uitzien:

invite_community.png

De link in de e-mail zal leiden naar de pagina waar je een wachtwoord kan aanmaken:

link_volgen.png

Hoe werkt het en hoe krijg ik toegang?

Deze week hebben wij alle in Nmbrs geregistreerde applicatie beheerders uitgenodigd om hun login te activeren in de Community. Zij kunnen vervolgens toegang verlenen aan collega's door hen een uitnodiging te sturen. Hoe dit werkt lees je in het artikel welke wij op de community hebben opgenomen. Deze beschrijft alle mogelijkheden in de community, waaronder het geven van toegang aan collega's. Zodra je een account hebt, kan je deze raadplegen via: Hoe gebruik ik de Nmbrs Community?

Na het activeren van je account, kan je voortaan inloggen op de community via Single Sign On. Je hoeft dan niet nogmaals je gegevens in te voeren en bent direct ingelogd.

Onder 'Profiel' tref je een nieuwe button met de omschrijving 'Community'. Wanneer je jouw account hebt geactiveerd, log je met deze button direct in.

Screenshot_1.png

 

 

Wie is geregistreerd als Applicatie Beheerder?

Om na te gaan wie er momenteel als Applicatie Beheerder is geregistreerd, kunnen enkele personen via 'Mijn account' deze informatie inzien. Zie voor meer uitleg het volgende artikel:
Contactpersoon Types

Wat verandert er?

Met de komst van de nieuwe community zullen een paar dingen wijzigen:

  1. De oude wensenlijst welke te bereiken was via Feature Requests komt te vervallen. Alle eerder ingediende wensen en stemmen zijn overgebracht naar de nieuwe lijst.
  2. De knop 'Ik heb een idee' zal komen te vervallen. Ideeën kunnen worden ingediend via de community.
  3. Enkel personen met een login hebben toegang tot de community. Applicatie Beheerders kunnen deze voor collega's vrijgeven. Mochten hier vragen over zijn, neem dan gerust contact met ons op door een ticket in te dienen: Ticket indienen 

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk