Zelf rapporten maken

Om je eigen rapport samen te stellen dien je een van de aangepaste rapporten dashlets te kiezen. Je hebt de keuze uit aangepaste rapporten op master-, debiteur- of bedrijfsniveau. 

Nieuw

Klik op Nieuw rechtsboven in het dashlet om een nieuw rapport aan te maken.

Informatie selecteren en genereren

1. Selecteer een van de mogelijke basis templates.

2. Selecteer de gegevens die je in het rapport wilt terug zien.

3. Geef een naam op voor het rapport.

4. Klik op Genereren.

5. Klik op Opslaan om dit rapport op te slaan.

Rapport templates

Gegevens binnen Nmbrs worden op basis van verschillende periodes opgeslagen. De aangepaste rapporten zijn een verzameling van alle soorten gegevens, wat voor niet gebruikelijke combinaties kan zorgen. 

De verschillende templates zijn gekoppeld aan een bepaald tijdfilter. Templates met betrekking tot looncomponenten worden bij het genereren van een overzicht op basis van een jaar en periode getoond. HR-gerelateerde templates kunnen bij het genereren van een rapport worden gefilterd op een peilperiode. Hierbij bestaat een onderscheid tussen gegevens waarop de periode of de peildatum wél en géén effect hebben. Gegevens waarop geen effect bestaat, staan aangegeven in de ongefilterde categorie, middels de 

Aangepaste rapporten op bedrijfsniveau

Op bedrijfsniveau zijn de aangepaste rapporten zowoel in de kolom Medewerker HR algemeen als de kolom Bedrijf terug te vinden. De templates die hier gekozen kunnen worden maken onderscheid tussen salaristechnische gegevens en HR-gerelateerde/bedrijf gegevens van respectievelijk de medewerkers of het bedrijf. 

Rapport raadplegen

Wanneer het rapport eenmaal is aangemaakt kun je deze wederom terugvinden onder Aangepaste Rapporten op masterniveau. Door op het drop down menu te klikken naast 'Rapport' kun je het zojuist aangemaakte rapport opvragen.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk