[Nmbrs® applicatie] Meerdere foutmeldingen in Nmbrs® (Opgelost 02-09-2019)

Wat?
Op verschillende plekken in de applicatie worden foutmeldingen getoond:

  • In sommige gevallen zorgt dit er voor dat een loonaangifte of pensioenexport niet aangemaakt kan worden. Deze actie blijft staan op 'creating..'
  • Daarnaast is het niet mogelijk om loonstroken te downloaden middels de knop 'Download alle loonstroken'. Hierbij wordt de melding 'unknown error' getoond. Het downloaden van een enkele loonstrook is wel mogelijk.

Wie?
De gebruikers/omgevingen waarbij dit speelt zijn middels communicatie in de Nmbrs® applicatie op de hoogte gesteld.

Impact?
Hoogste

Workaround?
Voor het niet kunnen aanmaken van een loonaangifte of pensioenexport is op dit moment geen workaround beschikbaar.

De loonstroken kunnen alsnog worden gedownload d.m.v. het opslaan van de salarisdocumenten naar het bestandsbeheer

 

Status Update 03-09-2019 09:45:
Gisteravond is er een extra update uitgevoerd om dit probleem op te lossen. We hebben geen nieuwe problemen kunnen ontdekken en alle genoemde problemen zijn hiermee opgelost.

Opmerkingen

  • Avatar
    Menno Geurts

    Status Update 03-09-2019 09:45 (Opgelost 02-09-2019):
    Gisteravond is er een extra update uitgevoerd om dit probleem op te lossen. We hebben geen nieuwe problemen kunnen ontdekken en alle genoemde problemen zijn hiermee opgelost.

Mogelijk gemaakt door Zendesk