Up&Go HR Programma | Accountant

Het Up&Go HR programma is speciaal ontwikkeld voor klanten die gebruik maken van het product Nmbrs Accountant. Het programma helpt gebruikers de HR functionaliteiten te begrijpen, implementeren en in te zetten voor commerciële doeleinden. Het is dan ook de ideale stap om te starten met onze gehele HR module.

Voor wie?  

  • Ervaren Nmbrs Accountant gebruikers
  • Accountants met HR ambities
  • Gebruikers met een Pilot klant om de HR processen te optimaliseren

Doelen? 

Na afronding van het programma is het duidelijk hoe je de HR functionaliteiten voor jouw klanten kunt inrichten en onderhouden. De volgende doelen worden daarvoor gesteld:

  • De gehele HR module bij een pilot klant implementeren
  • De juiste logins aanmaken
  • Digitale ondertekening van meerdere documenten
  • Duidelijk beeld van verdere voortgang van de HR module
  • Duidelijk beeld van de commerciële mogelijkheden van de HR module

Programma ondersteuning? 

  • Persoonlijke begeleiding door een implementatie consultant (20 uur)
    • In overleg met de consultant zal (een deel van) de sessies online of op locatie zijn
  • Ter beschikking stellen van aanvullend materiaal om te delen met medewerkers en managers

    Let op! Dit programma bevat GEEN begeleiding voor de inrichting van Nmbrs Hire en/of Nmbrs Perform.

Programma

Hieronder staat per stap beschreven welke hulp wij bieden en  Onze consultants zijn zeer ervaren in zowel de Payroll als HR functionaliteiten van Nmbrs en kunnen jou dan ook de beste ondersteuning aanbieden. Vanuit het Nmbrs customer success team bewaken wij de planning, daarnaast beantwoorden wij alle overige vragen over de implementatie en kunnen mogelijkheden worden besproken om je zo snel mogelijk wegwijs te maken in het systeem. 

Milestone 1: Inventarisatie

Kennismaking en inventarisatie

In de eerste stap willen we jou en de organisatie graag wat beter leren kennen. We onderzoeken je doelstellingen en jouw visie op het gebied van HR. We zullen kennis maken met het programma en de HR functionaliteiten. Er zal een duidelijke planning en structuur worden opgezet zodat het persoonlijke programma duidelijk is. 

Acties/concrete acties:

  • HR pet op, Payroll pet af
    Het is tijd om in de huid van de HR professional te kruipen en dat kunnen we alleen als we de salarisadministratie pet afzetten en de HR pet opzetten. Het is belangrijk dat we deze pet de gehele HR Up&Go ophouden!
  • Presentatie
    Wat houdt het programma precies in en wat zal aan bod komen? Zaken waar we rekening mee dienen te houden en zaken waar we tegen aan kunnen lopen zullen worden doorlopen. Daarnaast gaan we na wat voor mogelijkheden de HR functionaliteiten voor jou en voor je klanten zullen bieden.

Bespreken pilot klant
Om de HR functionaliteiten juist in te richten voor jouw klanten is het belangrijk om de HR processen van de klant te begrijpen. Daarom is de uitvoering van dit Up&Go programma altijd in samenwerking met één van jouw klanten; de zogeheten ‘Pilot Klant’. In deze stap brengen we de HR processen van de klant in kaart. Denk hierbij aan sollicitatieprocedures, ondertekenaars van documenten en verstrekkingen. 

  • Term: Pilot klant
    We behandelen samen de Pilot klant en zoomen in op de bedrijfsvoering. Hieruit kunnen we mogelijk direct quick wins en mogelijkheden halen. Hoeveel medewerkers heeft dit bedrijf en wat voor functionaliteiten gebruikt de klant al? Wat voor logins heeft de klant reeds geactiveerd? Een kleine greep uit de voorbeelden die we zullen beantwoorden.
  • Term: HR Processen
    Voordat we van start gaan met de implementatie, zoomen we in op de HR processen. Samen met de klant gaan we in gesprek om te achterhalen hoe de HR processen zijn ingericht. Dit proces is uitermate belangrijk en zal ons handboek zijn in de verdere inrichting. Op basis van de processen kunnen we de HR functionaliteiten inrichten. Denk er aan, dat klanten verschillende HR processen kunnen hebben. De inrichting van de functionaliteiten zal hierop variëren. 

Milestone 2: Inrichting HR functionaliteiten
Nu we de HR processen van de pilot klant begrijpen kunnen we beginnen met de inrichting. Samen maken we een plan waarin duidelijk is welke HR functionaliteiten we gaan inrichten en wat daarvoor nodig is. 

  • HR Functionaliteiten 

De volgende HR functionaliteiten komen mogelijk aan bod. Hoe dit gedeelte behandeld kan worden, hangt af van de HR processen van de klant. Voor meer informatie kan op de HR functionaliteit worden geklikt, deze zijn gelinkt aan relevante Kennisbank artikelen. 

Milestone 3: Controle & Oplevering
We zijn er bijna. In deze stap lopen we samen de functionaliteiten na op basis van de inrichting. Het testen van de HR functionaliteiten is een groot onderdeel hiervan. Daarnaast kan het zijn dat sommige processen niet geheel binnen de HR functionaliteiten passen. In deze stap kijken we naar workarounds en/of andere software oplossingen voor de pilot klant. Ook leggen we uit hoe we de HR functionaliteiten aan de pilot klant presenteren.

 

Milestone 4: Afronding

In dit laatste onderdeel wordt het opleverdocument ondertekent en, indien van toepassing, worden alle logins van de consultant verwijderd. Als afsluiting evalueren wij graag het programma, om te kijken of verbeteringen en/of aanvullingen nodig zijn.

 

Kosten?

Het Accountant HR Up&Go programma kost €2245,- (excl. BTW)

Hoe te beginnen? 

Om te starten met het Accountant HR Up&Go programma kun je direct op deze website het programma aanschaffen. Wij nemen dan zo snel als mogelijk contact met je op. Ook kun je direct onze sales afdeling contacten. 

Opmerkingen