Mogelijk is het je al opgevallen, maar onze Nmbrs Community heeft een heel nieuwe look and feel gekregen. We hebben geluisterd naar de waardevolle feedback van onze Community-leden en op basis hiervan is de Community verbeterd!
Ook hebben wij nieuwe Nmbrs applicatiebeheerders een uitnodiging gestuurd om deel te nemen aan de Community. Mocht de uitnodiging jou misgelopen zijn, stuur dan vooral een ticket in via support.nmbrs.nl.
Waarom deze Community?
De Community is een platform waar klanten ervaringen, tips en vragen uit de praktijk met elkaar kunnen delen. Naast het Community gedeelte is er ook plek gemaakt voor de 'Product Feedback', waar je ideeën om het product te verbeteren kunt vinden en plaatsen. Ook kun je hier op ideeën stemmen.
Onder de plek 'Product Feedback' vind je ook welke ideeën en wensen die op de Community zijn geplaatst momenteel in ontwikkeling zijn, en welke ideeën en wensen zijn afgerond. We willen het tipje van de sluier niet teveel oplichten, maar we raden aan om deze plek de komende tijd zeker in de gaten te houden!
Met deze Community willen wij klanten een plek bieden waar zij onderling (met elkaar) kennis over Nmbrs kunnen delen. Door deze kennis met elkaar te delen, willen wij een betere klant- en productbeleving creëren.
Hoe krijg ik toegang tot de Community?
De in Nmbrs geregistreerde applicatiebeheerders hebben inloggegevens ontvangen om in te loggen bij de Community. Mocht het voor jou een tijdje geleden zijn dat je deze inloggegevens hebt ontvangen, dien dan vooral een ticket in bij ons via support.nmbrs.nl, zodat we je nieuwe inloggegevens kunnen toesturen.
De geregistreerde applicatiebeheerders kunnen toegang verlenen aan collega's door hen een uitnodiging te sturen. Hoe dit werkt lees je in het artikel welke wij op de Community hebben opgenomen. Deze beschrijft alle mogelijkheden in de Community, waaronder het geven van toegang aan collega's. Zodra je een account hebt, kan je deze raadplegen via: Hoe gebruik ik de Nmbrs Community?
Na het activeren van je account, kan je voortaan inloggen op de Community via Single Sign On. Je hoeft dan niet nogmaals je gegevens in te voeren en bent direct ingelogd.
Onder 'Profiel' tref je de button met de omschrijving 'Community'. Wanneer je jouw account hebt geactiveerd, log je met deze button direct in.
Wie is geregistreerd als applicatiebeheerder?
Om na te gaan wie er momenteel als Applicatie Beheerder is geregistreerd, kunnen enkele personen via 'Mijn account' deze informatie inzien. Zie voor meer uitleg het volgende artikel:
Contactpersoon Types.
We verwelkomen je graag in onze vernieuwde Community!
Opmerkingen