Update NL 06-07-2022

Zojuist is de update van 06-07-2022 afgerond.

Verbeteringen

[Wizard nieuwe medewerker] Periode van automatische tredeverhoging

Tijdens het selecteren van een salaristabel in de Wizard nieuwe medewerker is het nu mogelijk om een periode voor de automatische tredeverhoging te specificeren. Dit hoeft dan niet meer achteraf in het Salarisdashlet te worden gedaan.

[Nmbrs Pay] Bunq ondersteunt geen toekomstige betalingen

Met Nmbrs Pay kun je de uitbetalingen van salarissen en loonaangiftes plannen en automatiseren. Helaas blijkt nu dat bunq betalingen in de toekomst niet ondersteunt. Daarom hebben we deze optie in Nmbrs uitgeschakeld en een bericht toegevoegd om de klant hierover te informeren.

[Nmbrs Pay] Mogelijkheid om lege runs als verzonden te markeren

We hebben de optie 'gemarkeerd als verzonden' toegevoegd voor lege betaalbestanden/runs.

[Nmbrs Pay] Betaaldatum is standaard huidige datum

De betaaldatum van Nmbrs Pay wordt nu standaard gevuld met de huidige datum.

Opgeloste bugs

[Dashlet Pensioenexport] Foutmelding

Dashlet Pensioenexport gaf een Oops-melding. We hebben het probleem gevonden én opgelost.

[Nmbrs Pay] Betaalbestanden onzichtbaar bij gebruik payroll workflow

Bij gebruik van de automatische workflow voor scenario 1 en 2 was het betaalbestand verborgen, waardoor het moeilijk was om de betalingen uit te voeren. Het is natuurlijk ons streven om zoveel mogelijk te automatiseren en daarom hebben we deze bug zo snel mogelijk aangepakt.

[Nmbrs Pay] Negatieve waarden in betaalbestand

Het dashlet van Nmbrs Pay toonde negatieve betaalbestanden. Dat is niet meer het geval, we volgen hierbij nu dezelfde logica als voor het SEPA-bestand.

AOF-premie op looncode 8098, 8099 of 8100 niet berekend

Indien het SV-loon van een medewerker in de ene periode boven het maximum ligt, terwijl er in de volgende periode geen output voor het SV-loon is, dan werd de AOF-premie (looncodes 8098, 8099 of 8100) niet berekend. Hierdoor ontstond er een fout in de loonaangifte. We hebben dit inmiddels opgelost.
Dit speelde bij enkele specifieke klanten, die we persoonlijk zullen benaderen over de te nemen acties.

Opmerkingen