Email berichten in multi-language (NL / EN / DE)

Afhankelijk van de taal welke ingesteld is bij elk gebruikersaccount, worden de email berichten verstuurd in het Nederlands (NL), Engels (EN) of Duits (DE).

 

Dit betekent dat wanneer er een gebruikersaccount is aangemaakt met als taal Engels (EN), dan ontvangt deze gebruike zijn of haar email berichten in het Engels.

Zowel de Nederlandse, Engelse en Duitse email templates kun je indien gewenst aanpassen onder "Mijn account".

Vervolgens klik je onder Beheer op Email instellingen:

Hier vind je de optie om de templates te selecteren in het Nederlands, Engels of Duits om vervolgens de inhoud aan te passen naar je voorkeuren:

Mijn_account_3.png

 

Hieronder staat een aantal situaties beschreven die afwijken van hierboven:

  • personen die ingevoerd zijn bij de workflow - en/of HR-signaal instellingen zonder useraccount van Nmbrs, ontvangen het emailbericht in de taal die ingesteld staat op omgevingsniveau;

  • dit geldt dus ook in het geval een manager geen managerlogin (MSS) heeft, het emailbericht tbv managers wordt dan verzonden in de taal die op omgevingsniveau staat ingesteld;

  • wanneer een signaal wordt vestuurd naar de bedrijf contactpersoon wordt de taal gehanteerd die ingesteld is op omgevingsniveau, bij deze persoon kan namelijk geen taal worden ingesteld.

Kortom: het mailbericht wordt dus verstuurd in de taal die een gebruiker ingesteld heeft staan, heeft iemand geen gebruikersaccount dan wordt de taal die ingesteld staat in de omgeving gehanteerd.

Zie ook: Multi-language interface en documentatie

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk