Hoe log ik in op de mobiele app?

Dit artikel geeft stap voor stap aan hoe je kan inloggen op de mobiele app. Heb je problemen met het gebruik van de mobiele app? Raadpleeg dan deze pagina: Problemen oplossen in de mobiele Nmbrs app

Stap 1: Vul je domein in (wat vul ik in bij het domein?)

In Nmbrs® wordt een domein gebruikt om in te loggen in de omgeving van de salarisadministratie, bijvoorbeeld nlpayroll.nmbrs.nl. Dit is het domein wat ook wordt gebruikt de applicatie in de browser te bereiken.

Weet je niet wat het domein is van jouw salarisadministratie omdat je nog geen account hebt? Neem dan contact op met jouw salarisadministratie of kijk op deze pagina.

Stap 2: Login gegevens invullen

Er kan worden ingelogd met een combinatie van het e-mailadres en wachtwoord of via Google Sign-In.

Het is voor deze stap van belang dat je in het bezit bent van een medewerker login in de webapplicatie. Als je nog geen medewerker login hebt, dan is het noodzakelijk dat je contact opneemt met jouw salarisadministrateur. Alleen jouw salarisadministrateur een medewerker login aanmaken.

Let op: indien je een medewerker login hebt voor meerdere bedrijven (binnen hetzelfde domein) dien je te kiezen voor één van de bedrijven. Wisselen tussen bedrijven kan door middel van uit- en opnieuw inloggen.

Stap 3: Verificatie

De laatste stap van het inlogproces betreft een verificatie. Deze verificatie kan op drie verschillende manieren worden voltooid:

  • Instellen van een pincode
  • Touch-ID (vingerafdrukherkenning)
  • Face-ID (gezichtsherkenning)

Je kunt nu de Nmbrs® app gebruiken

Als je bovenstaande stappen hebt doorlopen, kan je gebruik gaan maken van de mobiele applicatie. De salarisadministratie bepaalt welke functionaliteiten beschikbaar zijn.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk