Bekende problemen
Altijd als eerste op de hoogte zijn van nieuwe bekende problemen? Klik dan op 'Volgen' en abonneer jezelf op nieuwe artikelen en opmerkingen.
- Pensioen aanlevering aan Capgemini (detailhandel) nog niet mogelijk (opgelost 11-02-2021)
- [Actiepunten & Documenten] Dashlet actiepunten en documenten blijft laden (Opgelost 14-12-2022)
- [Dubbel dienstverband] Niet mogelijk om een hoge en lage premie aan te leveren voor één 'medewerker' (Opgelost 01-10-2020)
- [Foutmelding loonaangifte] Storing bij de Belastingdienst (Opgelost 19-12-2022)
- [HR Workflow] Error code bij het toevoegen van een sjabloon om te ondertekenen in een HR Workflow (Opgelost 11-05-2023)
- [HR Workflow] Error message "{"Message": An error occurred whilst processing your request"} bij het inzenden van het eerste werkdag formulier (opgelost: 19-06-2023)
- [Journaalposten API] Synchronisatie met Yuki gaat niet goed (Opgelost 29-10-2020)
- [Loonaangifte] Hoge / Lage premiegrondslag boven de SV max in periode 2020-1
- [Loonaangifte] Loonaangifte blijft staan op bezig te verzenden; meermaals ontvangstbevestiging vanuit Belastingdienst (Opgelost 09-06-2022)
- [Loonbeslag] Nieuwe loonbeslag is niet zichtbaar op de loonstrook (opgelost 13-08-2020)
- [Medewerker wizard] Het selecteren van een salaristabel leidt tot leeg salaristype
- [Mutatieformulieren] Bijlagen kunnen niet worden geopend (Opgelost 05-09-2022)
- [Performance] Verschillende problemen in de applicatie
- [Runcontrole] Ongeldig adres melding wordt ten onrechte getoond
- [Salaris] Dashlet salaris sluit niet ná doorvoeren wijziging(Opgelost 03-04-2023)