Wanneer je deze pagina voor je hebt, maak je waarschijnlijk gebruik van de mobiele app van Nmbrs. Gefeliciteerd! Het kan natuurlijk zo zijn dat je tegen een probleem aan loopt. In dit artikel hebben we de meest voorkomende problemen voor je op een rijtje gezet. Klik op één van de onderwerpen om direct het probleem te openen.
1. Er is een onjuiste domeinnaam gebruikt
OorzaakEr is een onjuiste domeinnaam ingegeven. Je ziet dan de volgende error:
In Nmbrs® wordt een domein gebruikt om in te loggen in de omgeving van de salarisadministratie, bijvoorbeeld nlpayroll.nmbrs.nl. Dit is het domein wat ook wordt gebruikt de applicatie in de browser te bereiken.
Oplossen
Weet je niet wat het domein is van jouw salarisadministratie? Kijk dan op deze pagina.
Je kan dan je e-mail adres ingeven via 'Ik ben mijn sub domeinnaam vergeten'. De domeinnaam wordt dan naar je toe gemaild.
2. Geen land kiesbaar bij domeinnaam
OorzaakDe app van Nmbrs kan je niet offline gebruiken. Wanneer 'Mobiele data' uitstaat voor het gebruik van de Nmbrs app en je bevindt je niet op een WIFI netwerk, kunnen bepaalde instellingen in de app niet worden geladen.
Achterhalen
Wanneer dit het geval is, zal je login scherm er als volgt uitzien:
Via 'Instellingen' in iOS kan je naar beneden scrollen. Hier worden de specifiek apps weergegeven. Open de Nmbrs app en controleer de 'Mobiele data' instelling. Wanneer deze uit staat, kan het probleem zich voordoen.
Oplossen
Je kan dit probleem verhelpen door 'Mobiele Data' alsnog in te schakelen voor de Nmbrs app, of je telefoon te verbinden met een WIFI netwerk.
3. Fout. Ongeldige gebruiker!
Wanneer je nog geen (medewerker)account hebt binnen de omgeving van je salarisadministrateur, kan je helaas nog niet inloggen met de mobiele app. Ook een nieuw wachtwoord aanvragen lukt dan niet. De Nmbrs App is enkel te gebruiker met een medewerker login, zorg dan ook dat je inlogt met je juiste login.
Achterhalen
Wanneer dit het geval is, zal je de volgende melding krijgen:
Oplossen
Natuurlijk wil je ook graag via de mobiele app je loonstrook inzien! Neem daarom even contact op met je werkgever. Deze kan de benodigde acties ondernemen om ook jou van een Nmbrs account te voorzien.
4. Permission Denied
In de instellingen van je (Android) telefoon, is aangegeven dat er geen gebruik gemaakt mag worden van de opslagruimte. Dit kan gebeuren wanneer je jouw loonstrook probeert te openen en je telefoon vraagt om toestemming voor de opslagruimte.
Achterhalen
Wanneer dit het geval is, zal je de volgende melding krijgen:
Nog een keer...omgeving app is veranderd. Kan nu niet meer in de app.
Nog een keer...omgeving app is veranderd. Kan nu niet meer in de app.
Hwlo