Nmbrs Community

Een plek waar niet alleen gebruikers, maar ook vragen en antwoorden over Nmbrs samen komen. In dit nieuwsbericht vertellen we je graag meer.

Onderwerpen:

  1. Waarom deze community?
  2. Doe je mee?
  3. Hoe werkt het en hoe krijg ik toegang?
  4. Wie is geregistreerd als Applicatie Beheerder?
  5. Wat verandert er?

Waarom deze community?

Het doel van de community is het bieden van een platform waar klanten ervaringen, tips en vragen uit de praktijk met elkaar kunnen delen. Naast het community gedeelte is er ook plek gemaakt voor de 'Product Feedback.

Met deze community willen wij klanten een plek bieden waar zij onderling (met elkaar) kennis over Nmbrs kunnen delen. Door deze kennis met elkaar te delen, willen wij een betere klant- en productbeleving creëren.

Doe je mee?

In de loop van volgende week zullen wij voor alle in Nmbrs geregistreerde Applicatie Beheerders een login vrijgeven. Deze e-mail zal er als volgt uitzien:

invite_community.png

De link in de e-mail zal leiden naar de pagina waar je een wachtwoord kan aanmaken:

 

Hoe werkt het en hoe krijg ik toegang?

Zodra je een account hebt, kan je deze raadplegen via: Hoe gebruik ik de Nmbrs Community?

Na het activeren van je account, kan je voortaan inloggen op de community via Single Sign On. Je hoeft dan niet nogmaals je gegevens in te voeren en bent direct ingelogd.

Onder 'Profiel' tref je een nieuwe button met de omschrijving 'Community'. Wanneer je jouw account hebt geactiveerd, log je met deze button direct in.

Screenshot_1.png

 

 

Wie is geregistreerd als Applicatie Beheerder?

Om na te gaan wie er momenteel als Applicatie Beheerder is geregistreerd, kunnen enkele personen via 'Mijn account' deze informatie inzien. Zie voor meer uitleg het volgende artikel:
Contactpersoon Types

 

Opmerkingen