IP Validatie

Met de update van 31 juli 2024 is de IP-validatie binnen Nmbrs gedeactiveerd. Gebruikers ontvangen geen e-mails meer voor IP-validatie wanneer ze inloggen vanaf een nieuwe locatie. Hieronder lees je wat dit betekent en hoe je alsnog IP-validatie kunt activeren.

  • Wat is er veranderd?
    De IP-validatie in Nmbrs is standaard gedeactiveerd.

IP-validatie activeren via Visma Connect

Het is nog steeds mogelijk om IP-validatie te gebruiken, maar dit verloopt via Visma Connect. Dit geldt zowel voor Business- als Accountantsomgevingen.

Hoe activeer je IP-validatie?

  1. Toegang aanvragen tot Visma Self Service Portal
    Dien een supportticket in om toegang te verkrijgen. Zorg dat het ticket de volgende informatie bevat:

    • Naam van de persoon die de IP-validatie activeert.
    • Het Nmbrs-domein waarop de validatie van toepassing is.
    • Een e-mailadres dat actief is binnen het betreffende Nmbrs-domein.
  2. Na goedkeuring
    Zodra toegang is verleend, ontvangt de gebruiker aanvullende informatie van ons.

Vertrouwde apparaten

De lijst met vertrouwde apparaten is nu zichtbaar in Visma Connect in plaats van in Nmbrs. 

 

Opmerkingen