Het kan zijn dat de reservering niet juist is ingericht. Er is bijvoorbeeld gekozen voor een andere betaalwijze en/of een verkeerde referteperiode.
Er zijn 2 situaties, deze worden aan de hand van onderstaande voorbeelden beschreven.
Voorbeeld 1: Aanpassen reservering vóór verstrijken looptijd reservering
In 2016 wil je de Betaalwijze aanpassen van '1 | Einde periode', naar '0 | Voor einde periode'.
1. Ga naar de onbeveiligde modus.
2. Pas de reservering instellingen aan.
3. Voer een TWK run vanaf de 1e periode van het jaar uit. Hoe forceer ik een TWK ? Lees dit hier terug.
Voorbeeld 2: Aanpassen reservering ná verstrijken looptijd reservering, nieuwe reservering is reeds automatisch aangemaakt.
In 2016 wil je de Startperiode en Eind Periode corrigeren.
Als de looptijd van de reservering is verstreken, maakt Nmbrs automatisch een nieuwe reservering aan met dezelfde instellingen. Als deze nieuwe reservering reeds is aangemaakt zullen de nieuwe- als de historische reservering handmatig aangepast moeten worden.
1. Ga naar de onbeveiligde modus.
2. Selecteer een periode waarin de historische reservering actief was en pas de instellingen aan.
3. Selecteer een periode waarin de nieuwe reservering actief is en pas de instellingen aan.
4. Voer een TWK run vanaf de 1e periode van het jaar uit. Hoe forceer ik een TWK ? Lees dit hier terug.
Opmerkingen